تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قیمت مرغ برای مصرف‌کنندگان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شد

رییس اتحادیه مرغ و پروتئین بندرعباس گفت: اکنون قیمت مرغ در بندرعباس ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان عرضه می‌شود که کمتر از نرخ مصوب است.

کد خبر: ۱۲۹۷۲۷
۱۰:۵۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

قیمت مرغ به زیر نرخ مصوب رسید

دیدارنیوز : علی رحیمی رییس اتحادیه مرغ و پروتئین بندرعباس اظهار کرد: بازار مرغ در بندرعباس روان گزارش شده و کمبودی در عرضه نداریم.

وی افزود: قیمت عرضه نیز ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است که از نرخ مصوب تعیین شده پایین است و اگر عرضه بیشتری به بازار صورت گیرد، قطعا نرخ پایین‌تری نیز خواهد یافت.

به گفته رحیمی، قیمت مرغ به تدریج رو به کاهش است، ولی چون بخشی از مرغ استان از خارج از استان تامین می‌شود لذا قیمت بالاتر است، چون مریضی در مرغداری‌های بستک در چند هفته پیش بروز کرد و لذا تامین بخشی از مرغ از خارج از استان صورت می‌گیرد، ولی با افزایش تولید مرغداری‌های بستک قطعا قیمت پایین‌تر نیز خواهد شد.

رییس اتحادیه مرغ و پروتین بندرعباس همچنین بیان کرد: اگر بر اساس برنامه ریزی مدون جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری انجام شود، قطعا قیمت‌ها رو به کاهش خواهد رفت.

وی علاوه بر این گفت: مرغ یخی برزیلی نیز با قیمت ۴۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

طی امروز با فراوانی مرغ و کاهش تقاضا در برخی از شهر‌های کشور، قیمت مرغ تا کمتر از ۴۵ هزار تومان نیز عرضه شده است که نشانه به تعادل رسیدن نرخ این محصول در بازار با توجه به اصلاح نرخ ارز ترجیحی است.

گفتنی است که بر اساس نرخ‌نامه جدید ستاد تنظیم بازار، نرخ مصوب هر کیلوگرم مرغ در عمده فروشی ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف‌کنندگان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

برچسب ها: قیمت مرغ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی