تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

استقلال و بدترین فرم فصل!

لغزش‌های پرتعداد در هفته‌های اخیر، فرصت کسب دوگانه را از استقلال گرفت و هواداران این تیم را نگران به خطر افتادن قهرمانی کرده است. استقلالی‌ها در ۷ بازی گذشته خود، فقط ۲ برد داشتند و ۵ بازی، با حریفان‌شان مساوی کرده‌اند.

کد خبر: ۱۲۸۹۰۷
۱۰:۰۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

استقلال و بدترین فرم فصل!

دیدارنیوز: استقلال در ۷ بازی گذشته، به اندازه تمام هفته‌های قبلی لیگ بیست و یکم مقابل حریفانش متوقف شده است.

استقلال هر هفته، به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود. ۵ هفته مانده به پایان فصل، استقلالی‌ها با ۴ امتیاز برتری، تفاضل بهتر و شرایط مناسب‌تر در بازی رو در رو نسبت به پرسپولیس، صدرنشین هستند. آن‌ها شانس رسیدن به رکورد بهترین قهرمانی تاریخ لیگ، همزمان با ثبت یک قهرمانی بدون شکست را هم دارند. لغزش‌های پرتعداد در هفته‌های اخیر اما، فرصت کسب دوگانه را از استقلال گرفت و هواداران این تیم را نگران به خطر افتادن قهرمانی کرده است.

۲ برد در ۷ بازی
استقلالی‌ها در ۷ بازی گذشته خود، فقط ۲ برد داشتند و ۵ بازی، با حریفان‌شان مساوی کرده‌اند. نساجی، پرسپولیس، پیکان و سپاهان، ۴ تیمی بودند که در لیگ برتر استقلال را متوقف کردند. استقلال در بازی با پرسپولیس و پیکان، فاصله زیادی با شکست هم نداشت. در جام حذفی هم آن‌ها، با نساجی روبرو شدند و با مساوی بدون گل، بازی را تا ضربات پنالتی ادامه دادند. شکست در ضربات پنالتی، استقلال را از جام حذفی کنار زد. گل‌گهر و صنعت نفت تنها تیم‌هایی بودند که در این هفته‌ها مقابل استقلال شکست خوردند.

فاصله با فرم طلایی
استقلال تا پیش از عملکرد ضعیف هفته‌های اخیرش، در ۲۱ بازی فقط ۵ بار متوقف شده بود و ۱۶ بازی، با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرد. آن‌ها تا هفته نوزدهم لیگ برتر، ۱۴ برد و ۵ مساوی داشتند. در جام حذفی هم نود ارومیه و پیکان را بردند. فجر سپاسی، نساجی، صنعت نفت، پرسپولیس و آلومینیوم اراک، تنها تیم‌هایی بودند که از استقلال امتیاز گرفتند. گل‌گهر سیرجان هم بازی رفت استقلال را متوقف کرد، اما کمیته انضباطی، حکم به پیروزی استقلال در آن مسابقه داد. تعداد توقف‌های استقلال در ۷ بازی اخیرش، با ۲۱ بازی پیش از آن برابر بوده است.

مسیر سخت تا جام
برنامه بازی‌های استقلال تا پایان فصل، نشان می‌دهد آن‌ها کار سختی برای حفظ فاصله با پرسپولیس و رسیدن به رکورد بهترین قهرمانی تاریخ دارند. استقلال هفته بعد، با پدیده اوج گرفته روبرو می‌شود. تیمی که در هفته‌های اخیر، رقبایش را به دردسر انداخته و ۵ مسابقه اخیرش را بدون باخت پشت سر گذاشته است. فولاد جواد نکونام و آلومینیوم احیا شده با مهدی رحمتی حریفان بعدی آن‌ها هستند. مس رفسنجان هم حریف راحتی برای استقلال نیست و هفته آخر، آن‌ها باید با نفت مسجدسلیمان روبرو شوند که برای بقا می‌جنگد. استقلالی‌ها برای دست پر خارج شدن از این بازی‌ها، باید به کیفیت خوب گذشته‌شان برگردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی