تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ساخت و بهره‌برداری سازه‌های ساحلی و دریایی خوزستان

۱۹ فقره مجوز سازه ساحلی و دریایی در سواحل خوزستان در سال ۱۴۰۰ برابر با الزامات و مقررات ملی و بین المللی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

کد خبر: ۱۲۸۳۰۸
۱۱:۴۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با هدف اعمال حاکمیت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر همه فعالیت‌ها در سواحل و به منظور ساماندهی سواحل استان و عمل به مسئولیت اجتماعی برای پایداری و گسترش فرصت‌های اشتغال ۱۹ فقره مجوز ساخت و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی صادر شد.

عادل دریس می‌گوید: از این تعداد، ۱۵ فقره در محدوده نظارتی بندر امام خمینی و ۴ فقره در محدوده نظارتی بنادر خرمشهر و آبادان پس از تأیید کارگروه بازرسی و نظارت بر سواحل استان از سوی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است.

به گفته او بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره‌برداری از تأسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از این سازمان، از طریق مراجع ذی‌صلاح قانونی جلوگیری کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی