تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اختلاف ۳۷ درصدی قیمت میوه در میادین نسبت به سطح شهر

براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار به طور متوسط ۳۷ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر است.

کد خبر: ۱۲۸۲۲۲
۱۲:۵۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

اختلاف ۳۷ درصدی قیمت میوه در میادین نسبت به سطح شهر

دیدارنیوز ـ بر اساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، همزمان با گرم شدن هوا و ورود میوه‌های نوبرانه بهاری به میادین میوه و تره بار، شاهد استقبال شهروندان و روند رو به رشد تقاضای این محصولات در این مراکز هستیم.

در حال حاضر هر کیلوگرم چاغاله ۴۸ هزار تومان، گوجه سبز ۵۹ هزار تومان و توت فرنگی به قیمت ۴۸ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند.

شهروندان می‌توانند هر کیلوگرم هندوانه گرد (بالای ۳ کیلوگرم) با قیمت ۶۲۰۰ تومان، هندوانه بیضی (بالای ۴ کیلوگرم) با قیمت ۶۶۰۰ تومان، خربزه و طالبی هر کیلوگرم با قیمت ۱۲،۵۰۰ تومان و ملون هر کیلوگرم با قیمت ۱۱،۹۰۰ تومان را از این مراکز خریداری کنند.

برچسب ها: قیمت میوه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی