تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ۴۰ تیم واکنش سریع در جست‌وجوی هلی‌کوپتر +ویدیو
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ۴۰ تیم واکنش سریع در جست‌وجوی هلی‌کوپتر +ویدیو

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

اختری: مردم سختی‌ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می‌کنند

اختری، نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت که مردم ایران سختی‌ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می‌کنند اما تبعیض پذیرفتنی نیست.

کد خبر: ۱۲۴۵۱۱
۱۴:۴۴ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

اختری: مردم سختی‌ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می‌کنند

دیدارنیوز: نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم شرافتمند و غیور ایران سختی‌ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می‌کنند، اما وجود تبعیض برای آنان پذیرفته نیست و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری در اجلاسیه مجلس خبرگان با بیان اینکه توجه به خواسته‌های بحق مردم باعث همراهی آن‌ها با نظام جمهوری اسلامی می‌شود گفت: یک خواسته مهم مردم اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی است.

نماینده تهران در مجلس خبرگان افزود: جامعه‌ای که عدالت‌مداری را رعایت نکند نمی‌تواند خود را پیرو اسلام و طرفدار صاحب الزمان بداند.

اختری با تاکید بر اینکه شاهدیم دولت سیزدهم به دنبال ایجاد تحول در کشور است، گفت:، اما باید به این مسئله توجه شود که مقدمه ایجاد تحول در کشور این است که در سه حوزه سازمان برنامه و بودجه، نظام اداری و استخدامی و نظام آموزش و پرورش شاهد تحول باشیم که البته تحول در حوزه نظام آموزش و پرورش از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: مردم شرافتمند و غیور ایران سختی‌ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می‌کنند، اما وجود تبعیض برای آن‌ها پذیرفته نیست و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی