تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نماینده مجلس: طرح صیانت پس از تغییر در کمیسیون مشترک مخدوش شده است

احد آزادی خواه، عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: نمایندگان مجلس براساس اصل ۸۵ قانون اساسی رأی دادند که طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون‌های ویژه بررسی شود؛ بنابراین اگر اعضای کمیسیون قبل از ارائه طرح به شورای نگهبان محتوایی که مجلس به آن رأی داده است را تغییر دهند در واقع طرح را مخدوش کرده اند.

کد خبر: ۱۲۲۸۹۵
۰۹:۰۱ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰

نماینده مجلس: طرح صیانت پس از تغییر در کمیسیون مشترک مخدوش شده است

دیدارنیوز: نماینده مجلس از روند بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در کمیسیون مشترک انتقاد کرد.

احد آزادی خواه عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس در جلسه صحن علنی نوبت صبح امروز (۴اسفند) مجلس در تذکر شفاهی خود، با اشاره به آیین نامه داخلی مجلس در رابطه با طرح‌هایی که براساس اصل ۸۵ به کمیسیون مشترک ارجاع می‌شود، گفت: آئین نامه حرف اول و آخر را می‌زند، ما وکلای مردم هستیم و به نمایندگی مردم مشروعیت داریم تا از حقوق ملت دفاع کنیم و قسم خورده ایم که آئین نامه و قانون اساسی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: اگر در مجلس اقدامی خلاف آئین نامه و قانون اساسی صورت گیرد، از طرف هر فرد و فکری باشد تخلف شده است. نمایندگان مجلس براساس اصل ۸۵ قانون اساسی رأی دادند که طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون‌های ویژه بررسی شود؛ بنابراین اگر اعضای کمیسیون قبل از ارائه طرح به شورای نگهبان محتوایی که مجلس به آن رأی داده است را تغییر دهند در واقع طرح را مخدوش کرده اند.

آزادی خواه در پایان عنوان کرد: اگر این حرف اشتباه است آن را اصلاح کنید؛ اما جدا از اینکه مردم چه نظری دارند موضوع این است که در کمیسیون ویژه آنچه ما به آن طرح رأی داده ایم اتفاق نیفتاده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی