تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آینده مبهم مهاجم ایرانی در ترکیه

اللهیار صیادمنش پس از حضور قرضی در زوریا اوکراین بار دیگر به فنرباغچه بازگشت اما یک رسانه ترکیه‌ای نوشته آینده این ستاره ایرانی مشخص نیست.

کد خبر: ۱۱۷۹۲۲
۰۹:۲۴ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

فنرباغچه

دیدارنیوز: یک رسانه ترکیه‌ای خبر داد آینده مهاجم ایرانی با فنرباغچه هنوز مشخص نیست.

روز گذشته اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان در تست‌های پزشکی باشگاه فنرباغچه شرکت کرد تا اخبار بازگشت این بازیکن ۲۰ ساله به تیم ترکیه قوت بگیرد.

صیادمنش در یک سال و نیم گذشته به صورت قرضی برای زوریا اوکراین بازی می‌کرد و نمایش خوبی برای این تیم داشت. اکنون قراردادش با این تیم به اتمام رسیده و به باشگاه فنرباغچه برگشته است، ولی آینده اش با این تیم هنوز مشخص نیست.

در این زمینه سایت «aspor» ترکیه خبر داد وضعیت صیادمنش بعد از بازگشت از زوریا به فنرباغچه مشخص نیست. این بازیکن ایرانی ۳ پیشنهاد دارد و روز گذشته در تست‌های پزشکی فنرباغچه شرکت کرد.

آینده مبهم مهاجم ایرانی در ترکیه

هنوز معلوم نیست سران باشگاه فنرباغچه چه تصمیمی درباره آینده مهاجم ایرانی می‌گیرند. آن‌ها در شرایط کنونی نیاز به یک مهاجم دارند، ولی تصمیم نهایی درباره ماندن مهاجم ۲۰ ساله را سرمربی جدید فنرباغچه خواهد گرفت.

منبع: فارس
برچسب ها: صیادمنش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی