تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده از امروز

 طبق اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور، قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده مصوب خردادماه سال جاری، از امروز ۱۳ دی ماه، اجرایی می‌شود.

کد خبر: ۱۱۷۸۰۵
۱۸:۴۳ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده ظرف شش ماه پس از ابلاغ به رئیس جمهور لازم الاجرا می‌باشد، بنابراین قانون مصوب ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ابلاغی به تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ اجرایی می‌شود.

مالیات بر ارزش افزوده «مالیات غیرمستقیمی» است که مصرف‌کننده (خریدار) آن را به همراه بهای خرید کالا یا خدمات می‌پردازد و دریافت‌کننده (فروشنده) موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند.

در اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور در این باره آمده است: از طرفی با عنایت به مفاد ماده (۱۳) قانون مزبور و عدم راه اندازی سامانه مودیان و بنابر الزام قانونی قسمت اخیر ماده یاد شده تا زمان راه اندازی سامانه مودیان ترتیبات ثبت نام، نحوه ارائه اظهارنامه مالیاتی و رسیدگی به آن‌ها حسب مقررات قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۳۸۷/۰۲/۱۷ و اصلاحات بعدی آن می‌باشد.

برچسب ها: مالیات پول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی