تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

یک مارادونای دیگر هم درگذشت!

کمی بیشتر از یک سال بعد از درگذشت دیگو مارادونا، برادر او هوگو نیز امروز سکته قلبی کرده و جان خود را از دست داد.

کد خبر: ۱۱۷۳۷۹
۱۶:۵۱ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

یک مارادونای دیگر هم درگذشت!

دیدارنیوز: حدود یک سال قبل و در چنین روز‌هایی بود که انتشار خبر فوت دیگو مارادونا جهان فوتبال را در شوک بزرگی فرو برد. فوق ستاره محبوب و بزرگ فوتبال آرژانتین بعد از تن دادن به عمل جراحی و در حال طی دوران ریکاوری دچار حمله قبلی شده و جان خود را از دست داد. البته در یک سال اخیر حواشی فراوانی در مورد دلایل فوت دیگو مارادونا عنوان شده و حتی پای پلیس و دادستان نیز به این ماجرا کشیده شده است.

اما امروز هوگو مارادونا، برادر دیگو در تاریخ ۲۸ دسامبر در سن ۵۲ سالگی و بر اثر حمله قلبی در خانه خود در شهر ناپل در ایتالیا درگذشت. هوگو مانند برادرانش دیگو و رائول فوتبال را از سنین بسیار پایین شروع کرد و حتی در سن ۱۸ سالگی با ناپولی قرارداد امضا کرد. البته این بازیکن خیلی زود به آسکولی قرض داده شده و در ادامه موفقیت چندانی در دوران ورزشی خود کسب نکرد.

هوگو مارادونا در سال‌های بعد از خداحافظی از فوتبال در رده جوانان مشغول به کار بوده و به کسری از آوازه برادر بزرگ‌تر خود نیز دست پیدا نکرد. بدین ترتیب هوگو حدود یک سال بعد از فوت ناگهانی برادر خود جانش را از دست داد و او نیز همانند دیگو در سن و سال نه چندان زیاد با زندگی وداع کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی