تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کمک به هموطنان مسیحی کم برخوردار به مناسبت زادروز حضرت مسیح

موسسه خیریه نیک گامان به مناسبت سال نوی میلادی و زادروز حضرت مسیح  ۱۰۰ بن کارت خرید ۵۰۰ هزار تومانی به هم‌میهنان کرامتمند، اما کم‌برخوردار مسیحی مورد تایید بهزیستی شهر تهران هدیه کرد.

کد خبر: ۱۱۷۰۴۲
۱۱:۰۵ - ۰۴ دی ۱۴۰۰

 

کمک به هموطنان مسیحی کم برخوردار به مناسبت زادروز حضرت مسیح

 دیدارنیوز: به مناسبت آغاز سال نوی میلادی و زادروز حضرت مسیح (ع) اهدای صد بن کارتِ خرید ۵۰۰ هزار تومانی از سوی "موسسه خیریه نیک گامان" به هم‌میهنان مددجوی مسیحی کرامتمند، اما کم‌برخوردارِ بهزیستی شهر تهران با معرفی و همراهی مدیریت و مددکاران بهزیستی، توسط مددکاران موسسه خیریه نیک گامان و حضور مسئولان بهزیستی شهر تهران در مکان انجمن زنان ارامنه‌ی شهر تهران و همراهی این بزرگواران در کلیسای مریم مقدس انجام پذیرفت.

اشکان تقی پور مدیر عامل "موسسه خیریه نیک گامان جمشید" و "عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور" در این مراسم گفت: در باور‌های فرهنگی و دینی ایرانیان از دیرباز تا کنون کمک به هم‌نوعِ دردمند در صورت امکانِ کمک، نه تنها فضیلت بلکه واجب و وظیفه است.

چهره ماندگار مدرسه سازی کشور در سال ۱۳۹۹ و معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مرکزی سازمان بهزیستی کشور افزود: در جایگاه یک مسلمان شیعه‌ی ایرانی که دو دهه است مشارکت و فعالیت اجتماعی در حوزه‌ی خیریه دغدغه ام بوده است، همواره به تبعیت از بزرگان دین و فرهنگ و ادب سرزمینمان، بر مبنای انسانیت تمامی کسانی را که در این زیست بوم شرافتمندانه زیسته اند، به هر دین و آیینِ مشروع و هر قوم و زبانی، بی هیچگونه تبعیضی، لایق بهترین‌های ممکن در قامت جایگاه والای انسانیت دانسته ام.

هم‌میهنان زردشتی، مسیحی و کلیمی این دیار در کنار هم‌میهنان مسلمان سرزمینمان در سختی ها، جنگ تحمیلی و سوانح طبیعی در کنار هم‌میهنان مسلمانِ شیعه و سُنی‌شان و اقوام مختلف جای جای ایران، یار و یاور یکدیگر و نگهبان "زن و کودک و بوم ایرانیان" بوده اند.

موسسه خیریه نیک‌گامان بر خود واجب می‌داند در جایگاه "خانواده‌ی نیک گامان" به یاریِ خیرینِ گرانقدر خود در حد توان و بی هیچ نگاه تبعیض آمیز قومی و نژادی، مشکلات هم‌میهنان از تمام ادیان الهی و اقوام گوناگون سرزمین مان را از طرق قانونی مردم نهاد و با شفافیت در حد توان و بر مبنای وظایف و رسالت خود حل نماید.

در فرهنگ و تمدن کهن دیار، قطعا معیار کار خیر تنها شان والای انسانی است، چنانکه از شیخ ابوالحسن خرقانی، عارف بزرگ مسلمان ایرانیِ قرن ۴ و ۵ هجری، نقل است که گفته اند بر مزارشان بنگارند:"هر آنکس در این سرا درآید نانش دهید و از ایمانش مپرسید، چه آنکس که نزد باریتعالی به جان ارزد البته بر خوان بوالحسن به نان ارزد. "

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی