تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

امیرعبداللهیان: برای روابط با باکو ایده‌های متنوعی داریم

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه، «خیلی خوشحالیم که روابط ایران و جمهوری آذربایجان رو به رشد و توسعه است»، گفت که برای گسترش روابط با باکو ایده‌های متنوعی داریم.

کد خبر: ۱۱۶۹۲۷
۱۱:۳۴ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

امیرعبداللهیان: برای روابط با باکو ایده‌های متنوعی داریم

دیدارنیوز ـ وزیر امور خارجه ایران در حین ورود به باکو در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این سفر دیدار‌هایی در سطح بالا با مقامات جمهوری آذربایجان خواهیم داشت.

عبداللهیان اظهار داشت: ایده‌های متنوعی را برای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها به همراه دارم و در دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان این ایده‌ها مطرح خواهد شد.

وی یادآور شد، در سه ماه گذشته با همتای جمهوری آذربایجانی خودم تماسی‌های زیادی داشتم و روی چارچوب‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها توافق کردیم که در این سفر این چارچوب‌ها را در دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان نهایی خواهیم کرد و پس از آن شاهد رفت و آمد‌های هر چه بیشتر هیات‌های اقتصادی، بازرگانی و فرهنگی دو کشور خواهیم بود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به منظور دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری آذربایجان وارد باکو پایتخت این کشور شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی