تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پاسخ ستاره بارسا به شایعه ضدحال ژاوی؛ کار خودم بود!

جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا در مورد حواشی لغو مصاحبه اخیر خود صحبت کرده است.

کد خبر: ۱۱۴۴۲۱
۱۴:۱۲ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

پاسخ ستاره بارسا به شایعه ضدحال ژاوی؛ کار خودم بود!

دیدارنیوز - سرمربی جدید بارسا برای بازگرداندن نظم و انضباط به نوکمپ، قوانین جدیدی را وضع کرده و بر اساس این تغییرات، هر بازیکنی قبل از رفتن حتی به سفر‌های کاری، باید کادر فنی را از تصمیم خود مطلع ساخته و در واقع از ژاوی اجازه بگیرد. هفته پیش و در بدو ورود ژاوی اعلام شد که مصاحبه جرارد پیکه با برنامه ال هورمینگرو لغو شده و بسیاری این تصمیم را اولین قدرت نمایی سرمربی جدید در نوکمپ و حتی نشانه‌ای از تمایل او به قطع همکاری با این بازیکن در پایان فصل دانستند، اما پیکه مدعی شد خودش تصمیم به لغو برنامه گرفته است.

جرارد پیکه در این رابطه گفت: "مردم نظرات خود را دارند و البته رسانه‌ها چیزی را می‌گویند که مردم علاقه دارند بشنوند. اگر آن‌ها اتفافاتی که در مورد مصاحبه من با ال هورمینگرو رخ داد را می‌دانستند ... حتی ژاوی نمی‌دانست که من خودم مصاحبه با این برنامه را لغو کرده ام.

باید به ژاوی در این مورد توضیح می‌دادم و حتی او نمی‌دانست من در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم. باید قبل از سفر رفتن به کادر فنی اطلاع داد و این درست است، اما من خودم این مصاحبه را لغو کردم. اخیرا ژاوی قوانینی وضع کرده که باید قبل از رفتن به سفر به او و کادر فنی در این رابطه اطلاع داد. اما من ترجیح دادم برنامه ام را لغو کنم که نیازی به اخذ مجوز نباشد و تمام. همه داستان همین بود. "

این مدافع باتجربه در سال‌های اخیر اغلب اوقات فراغت خود را صرف موج سواری و مسافرت‌های کاری و تبلیغاتی خود کرده، اما به نظر می‌رسد این برنامه‌ها تحت نظر ژاوی حداقل در طول فصل به کمترین میزان ممکن خواهد رسید.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی