تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

انتقاد عجیب از مهدی طارمی در فضای مجازی

نمایش مهدی طارمی در بازی میلان و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، سوژه بحث موافقان و مخالفان این بازیکن در فضای مجازی شده است.

کد خبر: ۱۱۳۵۳۹
۱۱:۰۰ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰

 

انتقاد عجیب از مهدی طارمی در فضای مجازی

 

دیدارنیوز: در شب تساوی ۱-۱ پورتو مقابل میلان، مهدی طارمی نتوانست نمره بالایی دریافت کند و سایت معتبر SofaScore، به او نمره ۶.۵ داده تا مهاجم پورتو، سومین بازیکن ضعیف تیمش باشد. طارمی که قبل از تعویض، یک موقعیت گلزنی را هم از دست داد، در توئیتر، سوژه بحث طرفداران و مخالفانش شده است.

ابتدا از نظر مخالفان این بازیکن شروع کنیم. کاربری درباره او نوشته است: طارمی جلوی میلان تبدیل به یک روح شده بود! من فقط زمانی اسم او را شنیدم که گزارشگر بازی درباره خروج او از میدان صحبت کرد. فکر کنم طارمی حتی یک بار هم توپ را لمس نکرده باشد.

کاربر دیگری مدعی شده که مهاجم ایرانی پورتو فقط در برابر تیمی مثل توندلا، نمایش خوبی دارد!

در برابر انتقاد‌ها از طارمی، موافقان مهدی به آمار فوق‌العاده او در این تیم اشاره کرده‌اند و اینکه او چهارمین بازیکن تاثیرگذار لیگ‌های معتبر اروپایی در سال ۲۰۲۱ است و بالاتر از بازیکنان سرشناسی مثل مسی و بنزما و محمد صلاح قرار گرفته است. به عقیده طرفداران طارمی، تنها با یک بازی نباید اینگونه از مهاجم ایرانی انتقاد کرد.

منبع: فرارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی