تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

لباس کاروان ایران را مردم انتخاب می‌کنند

رییس کمیته ملی المپیک گفت: لباس کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ را مردم از بین چند طرح انتخاب خواهند کرد.

کد خبر: ۱۱۳۳۳۰
۱۵:۱۴ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

انتخاب لباس کاروان ایران

دیدارنیوز - سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه مراسم رونمایی از تاریخ شفاهی ایران در گفتگو با خبرنگاران در باره عملکرد تیم امید اظهار داشت: باور دارم که تیم امید با آغاز بسیار خوبی که داشته، این بار کام ملت را شیرین می‌کند. با فدراسیون فوتبال هماهنگی کامل داریم. امید ما با حضور مهدی مهدوی‌کیا افزایش یافت و امیدوارم این طلسم نزدیک به نیم‌قرن شکسته شود.

وی درباره تصویب اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و موضوعی که درباره شائبه دخالت دولت مطرح می‌شود، گفت: اساسنامه‌ای که چندماه پیش ابلاغ شد مصوبه مجلس و لازم‌الاجراست. بحث امروز راجع به آیین‌نامه‌هاست که از بی‌اطلاعم.

رییس کمیته ملی المپیک درباره حضورش در انتخابات کمیته گفت: اگر احساس کنم حضورم ضرورت دارد شرکت می‌کنم، اما اگر این روند به وسیله دیگران ادامه یابد اصراری بر حضور نخواهم داشت. کمیته ملی المیپک قائم به شخص نیست.

صالحی امیری درباره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ گفت: از هفته آینده به صورت منظم جلسات ستاد با حضور همه کارشناسان ذی‌ربط و نماینده وزارت ورزش تشکیل می‌شود. درباره اینکه چقدر برای کاروان هزینه می‌کنیم و تعداد نفرات اعزامی چند نفر است به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

وی درباره لباس کاروان توضیح داد: از برند‌های معتبر داخلی طرح‌ها را می‌گیریم و انتخاب را به رای مردم و جامعه می‌گذاریم.

منبع: ایرنا
برچسب ها: المپیک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی