تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فرمانده نيروي انتظامی: لغو منع تردد شبانه به مصوبه ستاد ملی نياز دارد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: لغو قانون منع تردد شبانه به مصوبه ستاد ملی کرونا نیاز دارد.

کد خبر: ۱۱۳۲۲۲
۱۶:۳۷ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

فرمانده نيروي انتظامی: لغو منع تردد شبانه به مصوبه ستاد ملی نياز دارد
دیدارنیوز: سردار حسین اشتری در حاشیه نشست تخصصی مدیران و رؤسای پلیس راه و راهور استان‌های سراسر کشور افزود: منع تردد شبانه متناسب با رنگ بندی استان‌ها اعمال شده است و لغو قانون منع تردد شبانه باید در ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گیرد و ما تابع دستور هستیم.

وی درباره اقدامات پلیس در ماجرای هک شدن جایگاه‌های سوخت نیز گفت: در مورد هک شدن جایگاه‌های سوخت در کشور نیز، همکاران من در معاونت فاوا و پلیس فتا در کنار دیگر دستگاه‌ها وارد عمل شدند و به کمک آن‌ها رفتند.

سردار اشتری ادامه داد: ناجا هم در کنار دیگر نهاد‌ها از ساعت اول این موضوع پای کار آمد تا مشکل را شناسایی و هم رفع مشکل کند و اقدامات خوب و مؤثری از سوی پلیس انجام شده است.

وی درباره اینکه آیا افرادی در این خصوص دستگیر شده اند یا خیر گفت: جزئیات این موضوع به زودی اعلام می‌شود.
فرمانده ناجا در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر برگزار نشدن جلسه شورای عالی ترافیک با حضور رئیس جمهور گفت: در دوره قبل با رئیس جمهور مکاتباتی در این خصوص داشتیم، اما این جلسات بدون حضور رئیس جمهور برگزار شد که امیدواریم در دولت سیزدهم این جلسه برگزار شود.

وی درباره اسقاط خودرو‌های فرسوده نیز افزود: در این خصوص جلساتی برگزار و موضوع‌هایی مطرح شد و از مسئولان نیز مطالبه و حتی درخواست برگزاری جلسات خاص کردیم و پیگیر هستیم که البته باید وزاری مربوطه در این خصوص تصمیم بگیرند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم و به نتیجه مطلوب برسانیم.

سردار اشتری گفت: البته دولت سیزدهم اراده‌ای جدی برای حل مشکلات مردم و همچنین همکاری با ناجا دارد و در ماه‌های آینده شاهد رفع مشکلات در این حوزه خواهیم بود.

منبع:خبرگزاری آریا 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی