تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رودی ژوستد تست‌های پزشکی استقلال را با موفقیت گذراند

تست‌های پزشکی رودی ژوستد بازیکن مد نظر فرهاد مجیدی تایید شده است و این بازیکن احتمالا فردا قرارداد خود را با استقلال تهران امضا خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۲۸۴۴
۱۵:۴۷ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰

رودی ژوستد باشگاه استقلال

دیدارنیوز: قرارداد رودی ژستد قرار است تا فردا (جمعه) با باشگاه استقلال امضا شود.

رودی ژستد، بازیکن مدنظر فرهاد مجیدی که سه‌شنبه شب به جمع آبی‌پوشان محلق شد، با تایید تست‌های پزشکی قرار است قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا کند.

مدیران باشگاه استقلال در نظر دارند امروز (پنج‌شنبه) با انجام فرایند‌های لازم، قرارداد ژستد را به امضا برسانند، اما در صورتی که مقدمات لازم فراهم نشود، قرارداد این بازیکن فردا منعقد خواهد شد.


بیشتر بخوانید: یامگا بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر، نویدکیا بهترین مربی!


همچنین باشگاه استقلال به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر در خط هافبک و در نقش بازی‌ساز است که قرار است فرهاد مجیدی تایید نهایی را نسبت به این بازیکن انجام دهد و پس از آن باشگاه مذاکرات نهایی را با این بازیکن نیز انجام خواهد داد.

کوین یامگا، وینگر فرانسوی نخستین خرید استقلال بود که قبل از شروع لیگ برتر از تیم وایله دانمارک به جمع شاگردان فرهاد مجیدی پیوست و در نخستین بازی خود در هفته دوم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن موفق به زدن دو گل برای آبی‌پوشان پایتخت شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی