تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یامگا بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر، نویدکیا بهترین مربی!

بررسی عملکرد بازیکنان و مربیان تیم‌های لیگ برتری در هفته دوم لیگ برتر ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نشان می‌دهد که یامگا بازیکن جدید تیم استقلال بهترین بازیکن و محرم نویدکیا مربی تیم سپاهان برترین مربی هفته است.

کد خبر: ۱۱۲۸۴۹
۱۶:۳۳ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰

یامگا بهترین بازیکن هفته دوم لیگ

دیدارنیوز: هفت بازی هفته دوم لیگ بیست و یکم برگزار شد و حالا نوبتی هم باشد نوبت انتخاب‌ترین‌های هفته است. در این هفته از رقابت‌ها سجاد شهباززاده، کوین یامگا، مهدی عبدی و پیمان بابایی برای تیم هایشان بریس کردند و تعداد گل‌ها هم نسبت به هفته پیش افزایش داشت البته بازی تیم‌های پدیده و مس به دلیل مشکلات مشهدی‌ها برگزار نشد.

 در هفته اول رقابت‌های لیگ بیست و یکم، سپاهان با سه گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد، گل گهر با یک گل از سد فجر گذشت، پیکان با دو گل مقابل هوادار به پیروزی رسید، تراکتور با ۳ گل از سد نفت آبادان گذشت، ذوب آهن با دوگل مقابل استقلال شکست خورد، آلومینیوم با ۳ کل فولاد را شکست داد، پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی از سد نساجی گذشت و بازی تیم‌های پدیده و مس رفسنجان هم به دلیل مشکلات مشهدی‌ها برگزار نشد.


بیشتر بخوانید: رودی ژوستد تست‌های پزشکی استقلال را با موفقیت گذراند


حالا به معرفی برترین بازیکنان هفته دوم می‌پردازیم:

  • سیستم: ۲-۴-۴
  • دروازه بان: حسن پورحمیدی (آلومینیوم)
  • مدافعان: میلاد فخرالدینی (آلومینیوم) سیاوش یزدانی (استقلال) گولسیانی (سپاهان) و میلاد زکی پور (گل گهر)
  • هافبک ها: کوین یامگا (استقلال) علیرضا کوشکی (پیکان) اکبر ایمانی (تراکتور) پیمان بابایی (تراکتور)
  • مهاجمان: مهدی عبدی (پرسپولیس) سجاد شهباززاده (سپاهان)
  • سرمربی: محرم نویدکیا (سپاهان)
  • بازیکن هفته: کوین یامگا (استقلال)

بررسی عملکرد بازیکنان هفته دوم لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰:

حسن پورحمیدی (GK)

پورحمیدی در هفته دوم رقابت‌های لیگ بیست و یکم دروازه اش را بسته نگه داشت و آمار بالایی هم از لحاظ مهار توپ به ثبت رساند.

میلاد فخرالدینی (RB)

فخرالدینی با ثبت یک پاس گل و نمایشی خوب مقابل نفت آبادان خودش را به تیم هفته رساند.

سیاوش یزدانی (CB)

روز‌های خوب یزدانی در استقلال ادامه دارد و این بازیکن با قطع توپ‌های بسیار خوبی که مقابل ذوب آهن داشت نقش تاثیرگذاری در دومین کلین شیت استقلال داشت.

گولسیانی (CB)

گولسیانی به عنوان یکی از کم حاشیه‌ترین خارجی‌های لیگ برتر برای تیمش در این هفته یک گل به ثمر رساند و روز کم اشتباهی از لحاظ دفاعی داشت.

میلاد زکی پور (LB)

سوپر گل سه امتیازی زکی پور مقابل فجر بسیار برای گل گهری‌ها ارزشمند بود و سه امتیاز دیگر را به اندوخته‌های گل گهر اضافه کرد.

پیمان بابایی (RM/RW)

بابایی یکی از چهار بازیکنی بود که در این هفته بریس کرد و طبق آمار متریکا با دو پاس کلیدی و دو گل بهترین بازیکن تیمش مقابل نفت آبادان بود.

علیرضا کوشکی (CM)

به دلیل ترافیک در پست‌های هجومی و درخشش کوشکی مقابل هوادار با دو گل زده او را به مرکز زمین متمایل می‌کنیم و این بازیکن در تیم هفته قرار می‌گیرد.

اکبر ایمانی (CM)

اکبر ایمانی از لحاظ دفاعی هفته فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت و به تیم هفته رسید.

کوین یامگا (LM/LW)

یامگا شروع فوق العاده‌ای در لیگ ایران داشت و کمتر کسی فکرش را می‌کرد در همان بازی اول برای تیمش دو گل به ثمر برساند. یامگا یکی از ۴ بازیکنی است که در این هفته بریس کردند و به احترام شروع خوبش در فوتبال ایران او را به عنوان بازیکن هفته معرفی می‌کنیم. در این بین از پیمان بابایی، سجاد شهباززاده و مهدی عبدی هم نام می‌بریم که روی هم ۶ گل در این هفته به ثمر رساندند.

مهدی عبدی (ST)

عبدی نقش اصلی پرسپولیس برای شکست نساجی بود و با بریسی که کرد تیمش را به پیروزی رساند.

سجاد شهباززاده (ST)

آقای گل دوره گذشته لیگ موتور گلزنی اش را از هفته دوم روشن کرد و با دو گلی که مقابل مسجدسلیمان به ثمر رساند به تیم هفته رسید.

محرم نویدکیا (COACH)

نویدکیای جوان با تمام حواشی و مشکلاتی که قبل از بازی برای سپاهان و محل بازی این تیم به وجود آمده بود در یک دیدار یک طرفه با سه گل شاگردان فراز کمالوند را شکست داد و به عنوان سرمربی هفته معرفی می‌شود.

گزارش: علی کلهری

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی