تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پرسپولیس۲ ـ نساجی۱؛ دبل عبدی برای پله سوم!

پرسپولیس در یک بازی بسیار نفس‌گیر، فیزیکی و پربرخورد توانست با دبل مهدی عبدی پیروز اولین مسابقه خانگی فصل جدید شود.

کد خبر: ۱۱۲۸۱۹
۲۰:۱۸ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰

پرسپولیس۲ ـ نساجی۱

 

دیدارنیوز: امشب در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر یکی از نفس‌گیرترین مسابقات این هفته میان پرسپولیس و نساجی برگزار شد که در نهایت پرسپولیس توانست اولین سه امتیاز خانگی فصل را به دست آورده و پس از سپاهان، گل گهر و استقلال به چهارمین تیم شش امتیازی جدول تبدیل شود.

سرخ‌ها در این بازی پربرخورد در اواخر نیمه اول با گل مهدی عبدی پیش افتادند اما با شروع نیمه دوم با ضربه سر کریم اسلامی غافلگیر شده و دروازه خود را باز شده دیدند. پس از مساوی شدن بازی حملات پرسپولیس بیشتر شد و در یک حرکت ترکیبی عالی بازهم مهدی عبدی موفق به گل‌زنی شد. تلاش نساجی برای مساوی کردن بازی در دقایق باقی مانده ستودنی بود که باعث جذابیت بالای این بازی تا ثانیه‌های پایانی شد.

پرسپولیس در پایان این بازی توانست با کسب شش امتیاز تا رده سوم جدول بالا بیاید و بالای سر استقلال بایستد. پرسپولیس و استقلال از نظر امتیاز و تفاضل با هم برابر هستند و به نظر می‌آید رقابت دو تیم از همین هفته‌های نخست آغاز شده و شدت گرفته است.

پرسپولیس۲ ـ نساجی۱

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی