تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا الهلال را از وجود تماشاگران در فینال محروم می‌کند

با توجه به حواشی بازی نیمه نهایی بین الهلال با النصر در لیگ قهرمانان آسیا، خبر می‌رسد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است هواداران الهلال را در فینال برابر رقیب کره‌ای محروم کند.

کد خبر: ۱۱۲۶۴۹
۱۳:۴۱ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

محرومیت احتمال هواداران الهلال در فینال آسیا

دیدارنیوز - سایت «اسپورت» عربستان در خبری جنجالی از احتمال محرومیت تماشاگران الهلال در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مقابل پوهانگ استیلرز خبر داد.

ماجرا از جایی آغاز شد که بازی الهلال با النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به جنجال کشید و در پایان بازی اتفاقات غیراخلاقی زیادی رخ داد. البلیهی بازیکن الهلال متهم ردیف اول این درگیری بزرگ دو همشهری ریاض در نیمه نهایی است. این بازیکن بعد از پایان بازی پرچم الهلال را به نشانه فتح بازی در وسط ورزشگاه مرسول پارک استادیوم اختصاصی النصر گذاشت. به همین خاطر حسین عبدالغنی اسطوره فوتبال عربستان و مدیر باشگاه النصر این اقدام تحریک آمیز البلیهی را برنتابید و به او حمله و ضرباتی به صورتش وارد کرد.

این پایان درگیری دو تیم شهر ریاض نبود بلکه این درگیری شدت گرفت و ناظران AFC از نزدیک شاهد این درگیری بزرگ بودند. به همین خاطر گزارش‌هایی ارائه شده و احتمال دارد الهلال در تاریخ ۲ آذر در ریاض از حمایت تماشاگرانش مقابل پوهانگ استیلرز محروم شود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: الهلال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی