تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پائولو بنتو: بازی فردا بازی خوبی می‌شود

سرمربی کره‌جنوبی در مقابل خبرنگاران و در آستانه بازی با ایران گفت: بازی متفاوتی با یک حریف قدرتمند داریم اما می خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

کد خبر: ۱۱۱۲۳۳
۲۲:۲۶ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

پائولو بنتو

 

دیدارنیوز: پائولو بنتو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: ما بازی متفاوتی با یک حریف قدرتمند داریم اما می خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و با احترام به تیم مقابل می خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم.

او در رابطه با تیم ملی ایران گفت: همانطور که قبلا اشاره کردم ایران بسیار خوب است و بازیکنان عالی دارد و خوب سازماندهی شده است. بازی خوبی می‌شود چون دو تیم بازیکنان خوبی دارند و این چالش خوبی است. 

سرمربی کره جنوبی درباره طلسم پیروز نشدن کره مقابل ایران عنوان کرد: تمام تمرکزمان برای فرداست و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم. ما به گذشته و طلسم شکست ندادن ایران کاری نداریم و فقط بازی فردا برای ما مهم است. ایران هم این موضوع را می‌داند و این بازی جدا از بازی‌های گذشته است.

او درباره غیبت هواداران در ورزشگاه آزادی گفت: فوتبال یک بازی برای تماشاگران است و حضور نداشتن هواداران تاثیرگذار است. خودم دوست دارم در هر بازی هواداران را ببینم اما اکنون این ممکن نیست و باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم. برای تیم و هواداران احترام قائل هستیم اما تمام تلاشمان را برای این بازی انجام می دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی