تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

زیدان راهی لیگ برتر انگلستان می‌شود!!

زیدان سرمربی پیشین تیم رئال مادرید پس از ترک این باشگاه هنوز به دنبال تیم و احتمال دارد با توجه به تغییرات رخ داده زیدان سرمربی نیوکاسل شود.

کد خبر: ۱۱۱۱۵۹
۱۲:۱۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

پیشنهاد نیوکاسل به زیدان

دیدارنیوز - فعالیت رسمی مالکان عربستانی و جدید باشگاه نیوکاسل به زودی آغاز خواهد شد و تردیدی وجود ندارد که آن‌ها از همان ابتدا به دنبال جذب نام‌های بزرگ می‌روند. در حال حاضر استیو بروس هدایت نیوکاسل را بر عهده دارد، اما خود این سرمربی نیز اخیرا اعتراف کرد اخراج از این باشگاه را دور از ذهن نمی‌بیند و احتمالا به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. به نظر می‌رسد گریم جونز، کمک مربی فعلی باشگاه به صورت موقت مسئولیت فنی نیوکاسل را بر عهده می‌گیرد و هیئت مدیره جدید برای توافق با یک سرمربی مشهور اقدام خواهند کرد.

اما نشریه میرر امروز در گزارشی مدعی شد احتمال حضور زین الدین زیدان، سرمربی نامدار و فرانسوی روی نیمکت نیوکاسل وجود دارد. در بین گزینه‌های مشهور فعلی فوتبال جهان، شاید تنها زیدان و آنتونیو کونته بدون تیم باشند و مالکان جدید نیوکاسل می‌خواهند برای طی کردن سریع السیر مسیر پیشرفت و تبدیل شدن به یک تیم مدعی، مسئولیت هدایت خود را به زیزو بسپارند.

زیدان که در پایان فصل گذشته باشگاه رئال مادرید را ترک کرد، در طول دوران حضور در این تیم به انواع افتخارات دست یافت و در طی پنج سال آمار خیره کننده سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را به ثبت رساند. البته اخبار زیادی در مورد تمایل زیزو به حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ شنیده شده و به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن نیز بی میل نیست در صورت عدم موفقیت مائوریسیو پوچتینو، با زیدان به توافق دست یابد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: زیدان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی