تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

قاچاقچی بزرگ موادمخدر در شمال تهران دستگیر شد

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یکی از عاملان اصلی قاچاق مواد مخدر دره فرحزاد در تهران خبر داد.

کد خبر: ۱۰۹۴۵۱
۱۵:۵۳ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

دستگیری قاچاقچی بزرگ موادمخدر

دیدارنیوز ـ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پایگاه دوم در پی دریافت شکایات شهروندان مطلع شدند که یکی از سوداگران مرگ سابقه‌دار با ایجاد پاتوقی در یکی از محلات شمال تهران اقدام به توزیع گسترده حشیش و تریاک به ویژه بین فروشندگان خرد و معتادان دره فرحزاد می‌کند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که متهم مدتی پیش به دلیل پاکسازی دره فرحزاد اقدام به جابه‌جایی مخفیگاه خود کرده و به صورت بسیار ماهرانه اعمال مجرمانه خود را ادامه می‌دهد.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از اخذ نیابت قضایی ماموران موفق شدند متهم را در حالی که سوار یک دستگاه خودرو پژو بود، در محدوده دره فرحزاد شناسایی کنند و وی حین ورود به منزلش دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از دستگیری، به همراه ماموران وارد منزل شد و در بازرسی از منزل وی بیش از ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر حشیش و تریاک از داخل کمد دیواری اتاق خوابش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با بیان اینکه متهم به مقر پلیس منتقل شد و پرونده وی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شده است، گفت: با دستگیری متهم که از عاملان اصلی توزیع موادمخدر در دره فرحزاد بود، امیدواریم بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی