تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حمایت قاطع استقلال از مجیدی برای فصل جدید

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: از فرهاد مجیدی برای شروع کارش در فصل جدید حمایت خواهم کرد.

کد خبر: ۱۰۹۱۸۷
۱۵:۴۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

حمایت قاطع استقلال از مجیدی برای فصل جدید

دیدارنیوز - مهدی پاشازاده در خصوص بازگشت فرهاد مجیدی به تهران برای شروع تمرینات این تیم اظهار داشت: من به عنوان یک فوتبالی واقع بین هستم و می دانم این تیم استقلال با نفرات جدید تازه جمع شده است. متأسفانه برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا به گونه ای است که به ضرر تیم های ایرانی بوده و نمایندگان ما برخلاف حریفان در کوران مسابقات نیستند. 

وی ادامه داد: با این وجود معتقدم استقلال بازی خوبی برابر تیم سرشناس و متمول الهلال ارائه داد و اگر بدشانسی ما و درخشش دروازه بان عربستانی نبود چه بسا نتیجه عوض می شد. 

معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: در حال حاضر به عنوان عضو کوچکی از باشگاه استقلال اعلام می کنم فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جایگاه بسیار محکمی در تیم دارد و همه ما هم وظیفه داریم از او حمایت کنیم.

پاشازاده در پایان با اشاره به حواشی اخیر یادآور شد: دوای درد استقلال فقط و فقط آرامش و پرهیز از حاشیه سازی است. امروز به عنوان یک استقلالی و برای حمایت از فرهاد مجیدی همبازی و دوست قدیمی ام قطعا با او نشستی را برگزار خواهم کرد. امیدوارم از همین امروز استارت وحدت، همدلی و همبستگی همه استقلالی ها زده شود تا انشالله اتفاقات خوبی در ادامه مسیر برای شادی دل هواداران بیفتد. اهداف بزرگ در تیم بزرگ با افکار بزرگ ساخته می شود و باید همه ما استقلالی ها بزرگ فکر کنیم و متحد باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی