تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دیاباته، دوباره در خدمت استراماچونی!

مهاجم سابق تیم استقلال برخلاف وعده‌ای که داده بود به لیگ فرانسه برنگشت و در الغرافه قطر یک بار دیگر شاگرد آندره‌آ استراماچونی شد.

کد خبر: ۱۰۸۷۵۲
۱۱:۳۹ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰

دیاباته استراماچونی

 

دیدارنیوز: شیخ دیاباته مهاجم مالیایی و سابق استقلال که در دو فصل اخیر برای این تیم توپ می‌زد با باشگاه الغرافه قطر به توافق رسید و قرارداد امضا کرد تا برای اولین بار تجربه بازی در لیگ ستارگان را هم پیدا کند.

این مهاجم بلند بالا و ۳۳ ساله فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های متوالی و همچنین اختلافات مالی با مسئولان باشگاه چندان به کار استقلال نیامد اما اکنون در نظر دارد تا زیر سرمربی سابق خود در استقلال یعنی آندره‌آ استراماچونی به روزهای اوجش بازگردد.

الغرافه با هدایت سرمربی ایتالیایی خود در هفته نخست به برتری رسید و امشب(جمعه) در هفته دوم لیگ ستارگان باید به مصاف الاهلی برود. دیاباته در تمرینات این تیم شرکت کرده اما بعید است به دیدار امشب برسد.

دیاباته سابقه حضور در تیم الامارات را هم دارد و الغرافه، سومین تجربه آسیایی این مهاجم به حساب می‌آید. او پس از ترک استقلال ادعا کرده بود که به لیگ فرانسه بازمی‌گردد اما گویا پیشنهاد قابل توجهی به او نشد که تصمیم گرفت در قاره کهن و در حاشیه خلیج فارس به فوتبالش ادامه دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی