تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

شماره‌های عجیب و غریب در آسیا این بار در پرسپولیس

پرسپولیس در آسیا بازیکنان تازه‌ای به خدمت گرفته است ولی در آسیا بازیکنان به دلیل مسائل قانونی که وجود دارد، شماره‌هایی که مورد علاقه خود است را به تن کنند.

کد خبر: ۱۰۸۶۳۱
۱۲:۳۲ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

شماره‌های لباس پرسپولیس

دیدارنیوز - چند روز بعد از نهایی شدن قرارداد اسدی با پرسپولیس مشخص شد که این بازیکن شماره ۸ را که یک پیراهن خاص در این تیم محسوب می‌شود و بازیکنان بزرگی آن را به تن کرده‌اند، نشان کرده است. علاوه بر آن، این شماره چند روز بود که از تن کاپیتان نوراللهی خارج شده و این بازیکن آقای گل سرخ‌ها در لیگ بیستم هم محسوب می‌شد و هواداران انتظار یک جانشین مطمئن برای او را داشتند.

اسدی پیراهن شماره ۸ را برگزید و با آن در تمرینات و بازی‌های دوستانه هم به میدان رفت، اما اجازه پوشیدن آن در آسیا را نداشت چرا که در مرحله گروهی همین فصل لیگ قهرمانان نوراللهی با این لباس بازی کرده و هافبک دفاعی جدید سرخپوشان تا پایان تورنمنت با شماره جالب ۹۶ به میدان خواهد رفت.

رضا اسدی از همان ابتدای بازی ضربه سر‌های اول را بالاتر از تاجیک‌ها می‌زد و با قطع توپ‌هایش برنامه استقلالی‌ها را به هم زده بود و روز نسبتا خوبی پشت سر گذاشت.

این اتفاق فصل گذشته برای میلاد سرلک هم رخ داد و او تا فینال با شماره ۶۶ به میدان می‌رفت و پس از آن در آسیا نیز صاحب شماره ۱۰ شد. علی نعمتی مدافع جدید سرخ‌ها نیز اجازه بازی با شماره ۶ را نخواهد داشت و اگر در یک چهارم نهایی بازی کند باید با پیراهنی متفاوت از آنچه کنعانی در مرحله گروهی پوشیده به میدان رود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی