تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دین محمدی: بازیکنان استقلال با یکدیگر هماهنگ نیستند

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار امشب تیم استقلال با الهلال می‌گوید بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نیستند و بازی دوستانه مناسبی نداشتند.

کد خبر: ۱۰۸۳۱۸
۱۱:۴۹ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

دین محمدی: بازیکنان استقلال با یکدیگر هماهنگ نیستند

دیدارنیوز - سیروس دین محمدی در خصوص دیدار استقلال با الهلال عربستان اظهار داشت:الهلال تیم سرسخت و قدرتمندی است و حرف اول را در عربستان و آسیا می‌زند. کار سختی در پیش داریم و باید بسیار باهوش و زیرک باشیم. تیم هنوز هماهنگی مناسب را ندارد و در این مدت فقط با تیم امید و یک باشگاه ضعیف اماراتی بازی کرده است. باید بازی تدارکاتی سنگین و پرفشاری در برنامه استقلال قرار می‌گرفت.

وی درباره اینکه فرهاد مجیدی خودش تیم بسته و توقعات از او بالاست گفت:امیدوارم این تیم جواب دهد و استقلال به موفقیت برسد. باید به نظرات سرمربی احترام بگذاریم و خودش پاسخگوی نتایج خواهد بود.

سیروس دین محمدی در رابطه با نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد:استقلال نباید بازیکنانی را بیاورد که در این تیم رشد کنند بلکه باید بازیکنانی که امتحان پس داده‌اند و در سطح بالا هستند و تیم ملی بازی می‌کنند به خدمت بگیرد. بازی در استقلال کار سخت و پرفشاری است. بازیکنان جذب شده به سلیقه سرمربی انتخاب شده‌اند و نمی‌توان از حالا قضاوت کرد. امیدوارم مربی ایتالیایی هم مشاور خوبی برای مجیدی باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی