تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ترامپ علیه شکست بایدن در افغانستان تبلیغات راه انداخت

پس از تحولات جدی در افغانستان و خروج نیروهای نظامی آمریکا از این کشور، دونالد ترامپ از این فرصت برای تبلیغات منفی علیه بایدن استفاده کرد.

کد خبر: ۱۰۷۵۶۴
۱۲:۵۱ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

دونالد ترامپ

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خبرگزاری فاکس نیوز از تبلیغ جدیدی تحت عنوان "شکست" تهیه شده توسط کمیته اقدام سیاسی "نجات آمریکا" دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که به تازگی منتشر و در تلویزیون پخش شده، خبر داد.

این تبلیغ از جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا به خاطر رویدادهای رخ داده در افغانستان در ماه گذشته زمانی که جنبش طالبان کنترل کشور را در دست گرفت و حجم زیادی از سخت‌افزارهای آمریکایی رها شده به خاطر خروج عجولانه نیروهای آمریکایی از افغانستان را مصادره کرد، انتقاد می‌کند.

شبکه فاکس نیوز با اشاره به اینکه کمیته اقدام سیاسی "نجات آمریکا" ترامپ در حال حاضر مشغول جمع‌آوری کمک‌های مالی برای تبلیغات است، تاکید کرد که چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بارها و بارها احتمال نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را مطرح کرده است.

شبکه فاکس نیوز افزود: اگر ترامپ حقیقتا این راه را پیش بگیرد، این تبلیغ می‌تواند به عنوان نخستین تبلیغ کمپین ریاست جمهوری آتی‌اش تلقی شود.

در همین حال، ترامپ بارها سفر قریب‌الوقوع خود به ایالت آیووا را اعلام کرده است. به گفته شبکه فاکس نیوز، انجمن‌های حزبی آیووا در نیم قرن گذشته همواره تقویم نامزدی کاندیداتورهای ریاست جمهوری را آغاز کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی