تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

روح الله نصیری مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت شد

دکتر روح‌الله نصیری با سوابق متعدد مرتبط با زیرساخت های مخابراتی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت شد.

کد خبر: ۱۰۷۵۰۲
۰۹:۰۲ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

روح الله نصیری مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت شد

 

دیدارنیوز: زمزمه های تغییر مدیریت عامل شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان کارگزار سیاست های حاکمیتی وزارت ارتباطات و شنیده هایی مبنی بر انتصاب یکی از مدیران پاکدست، خوش‌نام و ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت را می توان در راستای تحول در این مجموعه عریض و طویل دانست که دلسوزان این حوزه از رئیس جمهور محترم انتظار تحقق داشتند.


از این رو دکتر روح الله نصیری که سابقه معاونت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و مشاورت وزیر ارتباطات در زمان وزارت دکتر رضا تقی پور را در کارنامه خویش دارد، سکان شرکت ارتباطات زیرساخت را بر عهده خواهد گرفت.


لازم به ذکر است دکتر روح الله نصیری در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت صاایران، شرکت صنایع الکترونیک ایران و صنایع الکترونیک شیراز مسئولیتهای کلیدی برعهده داشته و هم اکنون مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی