تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تعریف و تمجید مربی عراقی از ایران در آستانه دیدار فردا

نزار اشرف مربی عراقی از قدرتمندی ایران در آسیا صحبت کرد و اعلام کرد با حضور اددوکات بازیکنان عراق به دنبال درخشش در این بازی هستند.

کد خبر: ۱۰۷۵۰۰
۰۸:۵۳ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰

تعریف و تمجید مربی عراقی

دیدارنیوز - به نقل از اسپورت عراق، تیم ملی فوتبال عراق در دومین بازی خود در انتخابی جام جهانی سه شنبه در قطر به مصاف ایران می رود.

نزار اشرف، مربی و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق که در یک برنامه زنده تلویزیونی شرکت کرد، گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم ایران تیم شماره یک در آسیاست. حضور ادوکات در کادر فنی عراق باعث می شود که بازیکنان بدرخشند و نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

این بازی درحالی برگزار می شود که عراق در دیدار قبلی خود برابر کره جنوبی به تساوی دست پیدا کرد و ایران سوریه را با یک گل شکست داد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تیم ملی عراق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی