تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مدیرعامل شهرخودرو به رحمتی: باید برخوردهایی که کیروش و قلعه‌نویی با او کردند را کنار بگذارد

مدیرعامل شهرخودرو با حمله تند به سیدمهدی رحمتی سرمربی پیشین این باشگاه اعلام کرد اگر به دنبال موفقیت است باید رفتارهایی که کیروش و قلعه نویی با او داشتند را کنار بگذارد.

کد خبر: ۱۰۷۴۲۴
۱۳:۲۲ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

مدیرعامل شهرخودرو ب

دیدارنیوز - مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو درباره مشکلات این تیم و همچنین ماجراهای مهدی رحمتی حرف هایی زد که بخش هایی از آن را مطالعه می‌کنید:

ابتدا بگویم نام این تیم شهرخودرو است و دادستانی طی نامه ای که به فدراسیون فوتبال داده بود از آنها خواست تا مشخص شدن وضع مالکیت این تیم مدیریت این تیم بر عهده هیئت فوتبال مشهد باشد و قرار نبود که اسم تیم عوض و بازیکنی جا به جا شود تنها مدیریت باشگاه به هیئت فوتبال واگذار شد تا وضعیت باشگاه مشخص شود اما متاسفانه آقایان هرکاری خواستند کردند. الان که تیم را پس گرفتیم با مهدی رحمتی و چند مربی دیگر برای انتخاب سرمربی تیم صحبت کردیم و در نتیجه با توجه به شرایط با رضا مهاجری به توافق رسیدیم و ایشان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدند.

نه تنها مهدی رحمتی بلکه افراد دیگری که با حمایت آقای حمیداوی آمدند و در تیم کار کردند علیه ایشان موضع گرفتند و حرف زدند در حالی آنها کارمند وی بودند و اتفاقاتی افتاد که به هیچ وجه اخلاقی نبود. مشکلاتی که برای حمیداوی رخ داد فوتبالی نبود و مربوط به کار و تجارت ایشان بود. ایشان را آزاد کردند و مشکلاتی بوده که به امید خدا رفع می‌شود و در تیم دخالت نمی‌کنند و هیئت مدیره تعیین کردند و کار به دست آنها و بنده انجام می‌شود.

متاسفانه آقایان برخی از بازیکنان را فروختند آن هم با مبالغ و قراردادهای عجیب و غریب. از قبل با جدایی امین قاسمی نژاد و علی نعمتی موافقت کردند و رضایت جدایی آنها را داده بودند و ما هرکاری برای ماندن آنها کردیم نشد

اگر ما دیر سرمربی تیم را انتخاب کردیم تنها به خاطر رحمتی بود چون ابتدا دوست داشتیم با ایشان صحبت کنیم. اما متاسفانه به جای اینکه با واقعیت ها برخورد کنیم تنها به دنبال جنجال و حاشیه هستیم. این خیلی زننده است شما ۵ دقیقه در اتاق معاون آقای حمیداوی بنشینید و فیلم بگیرید و بگویید من آمدم اما کسی نبود. اینها یک سری اتهامات واهی است و با واقعیت دور است. من توصیه می کنم آقای رحمتی اگر می‌خواهد در عرصه مربیگری موفق باشد باید برخوردهایی که در زمان بازی آقای قلعه نویی و کی‌روش با او داشتند را کنار بگذارد.

برچسب ها: مهدی رحمتی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی