تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی: حذف تئاتر یک رویکرد منفی و اشتباه بود

مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس درباره حذف رشته تئاتر از هنرستان سوره اعلام کرد شنیده شده این کار منتفی است اما این کار یک رویکرد منفی و اشتباه بود.

کد خبر: ۱۰۷۳۱۱
۱۳:۵۲ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

سخنگوی کمیسیون فرهنگی

دیدارنیوز - حجت الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی در خصوص خبر حذف رشته نمایش از هنرستان دخترانه سوره عنوان کرد: البته شنیده ام که این مسئله منتفی شده است، ولی به هر شکل معتقدم هنر یکی از ابزار بسیار مهم جهان امروز ما می باشد، هنر برای انتقال پیام های ارزشی، ملی و مذهبی ما می تواند نقش حائز اهمیتی ایفا کند، انتقال پیام انقلاب، فرهنگ و اصالت های ایرانی و اسلامی ما از این طریق هم برای نسل جدید خودمان هم برای تمام بشریت می تواند بسیار یاری دهنده باشد.

وی افزود: نمی دانم مخالفت با هنر و مخالفت با اینگونه رشته های هنری و فعالیت ها با چه رویکردی انجام می شود، ولی خود من اینگونه رویکرد را اشتباه می دانم، به هر شکل همه می دانیم که امروزه توجه به هنر و توجه به فعالیت ها در رشته های هنری به موضوعی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است، ما هم با توجه به ارزش ها و آرمان های خودمان می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اما رویکرد حذف در این عرصه اشتباه است، نمی توان صورت مسئله را حذف کرد بلکه باید در تلاش باشیم تا اگر مشکلی هم در این حوزه دیده می شود رفع کنیم و به فکر حمایت از فعالین عرصه های هنری باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی