تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

احتمال آموزش حضوری در مناطق کم جمعیت

فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال بازگشایی مدارس و آموزش حضوری در سال تحصیلی جدید گفت. او بر شرایط متفاوت هر منطقه و همچنین لزوم تعامل بین مدرسه و خانواده‌ها صحبت کرد.

کد خبر: ۱۰۷۲۲۰
۱۰:۴۶ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۰

آموزش حضوری در دوره کرونا

دیدارنیوز - احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با میزان در مورد شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید گفت: آنچه باید در شرایط آموزش در سال تحصیلی جدید مد نظر باشد در نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌های هر یک از مناطق است.

وی ادامه داد: طبق سر فصل‌های داده شده برخی از دروس را می‌توان به صورت حضوری برگزار کرد تا آسیب‌های آموزش مجازی نیز کمتر شود.

وی در مورد نگرانی والدین و سرگردانی آن‌ها در مورد شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید گفت: به خانواده‌ها نیز توصیه می‌شود از میزان نگرانی‌های خود بکاهند چرا که ستاد ملی کرونا با در نظر گرفتن شرایط و ضوابطی مجوز بازگشایی مدارس هر مدرسه را در هر منطقه را صادر خواهد کرد.

وی گفت: در مناطقی که شرایط و امکان آموزش حضوری وجود داشته باشد باید شیوه آموزش حضوری حتی از طرف خانواده‌ها نیزمورد استقبال قرار گیرد. برخی از شهر‌ها و مناطقی هستند که هم کم جمعیت هستند و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را برای آموزش مجازی ندارند از سوی دیگر به لحاظ شیوع بیماری کرونا شرایط امن تری دارند از این رو در این مناطق با رعایت موازینی می‌توان به سوی آموزش حضوری رفت.

وی درپاسخ به این سوال که آیا کمیسیون آموزش طرح و برنامه‌ای برای پیشنهاد به وزارت آموزش و پرورش و علوم برای شیوه آموزش امن و ایمن دارد گفت: در جلساتی که دو هفته آینده با آموزش و پرورش خواهیم داشت نظرات خود را ارائه و نظرات آن‌ها را می‌شنویم. اما آنچه باید همچنان مد نظر قرار داد این موضوع است که ستاد کرونا تصمیم گیرنده اصلی در این حوزه خواهد بود.

وی گفت: هر چه از آسیب‌های مجازی و معضلات آموزش حضوری بخواهیم حرف بزنیم در نهایت همه چیز به شرایط بیماری در کشور و نظر ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی