تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کریس رونالدو با کیت یونایتد

منچستریونایتد با انتشار عکسی از رونالدو با لباس جدید این تیم به طور رسمی از فوق ستاره خود رونمایی کرد.

کد خبر: ۱۰۷۰۷۱
۱۰:۵۳ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

کریس رونالدو با کیت یونایتد

 

دیدارنیوز: کریستیانو رونالدو با قراردادی ۲۸ میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست. قرارداد این ستاره پرتغالی ۲ ساله است که می‌تواند برای سال سوم نیز تمدید شود.

در همین راستا باشگاه منچستریونایتد از خرید پر سر و صدای خود رونمایی کرد و اولین عکس های رونالدو با پیراهن تیم جدیدیش منتشر شد.

در حالی که گفته می شد او راهی منچسترسیتی می شود، همه چیز به یک باره تغییر کرد و رونالدو به تیم سابق خود منچستریونایتد باز خواهد گشت.

رونالدو که ۳۶ ساله است تاکنون پنج بار برنده توپ طلا، پنج بار برنده لیگ قهرمانان و یک بار قهرمان یورو شده است. پیش از این رونالدو برای اسپورتینگ پرتغال، منچستریونایتد انگلیس و رئال اسپانیا بازی کرده بود.

فوق ستاره پرتغالی پیشتر در ۲۹۲ بازی ۱۱۸ گل برای این تیم انگلیسی به ثمر رساند و در ادامه در سال ۲۰۰۹ در ازای ۸۰ میلیون پوند به رئال پیوست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی