تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ملکه انگلیس هیچ وقت طرفدار منچستریونایتد نبوده است

با توجه به حضور رونالدو در منچستر یونایتد و استقبال فوق العاده از خرید پیراهن او، آیا خبری که درباره خرید ۸۰ لباس از پیراهن امضا شده رونالدو صحت دارد؟

کد خبر: ۱۰۷۴۳۹
۱۴:۳۶ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

ملکه انگلیس هیچ وقت طرفدار منچستریونایتد نبوده است

دیدارنیوز - روز اول سپتامبر بود که اکانت‌های هواداری و برخی سایت‌های خبری و ورزشی خبر دادند ملکه الیزابت دوم از منچستریونایتد درخواست ۸۰ پیراهن کریستیانو رونالدو را کرده و گفته اولین نسخه امضا شده پیراهن این بازیکن برای او کنار گذاشته شود. حالا می‌خواهیم درستی یا غلطی این ادعا را بررسی کنیم.

به گزارش طرفداری،  روز سه شنبه و کمی بعد از آنکه منچستریونایتد تصاویر کریستیانو رونالدو در پیراهن این باشگاه را منتشر کرد، اکانت توئیتری Sport Innovation Society اولین منبعی بود که این ادعا را در قالب ارسال توئیتی، مطرح نمود و گفت با این درخواست، کریستیانو رونالدو اولین بشری می‌شود که ملکه بریتانیا از او امضا خواسته است.  این ادعا بازتاب بسیاری در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری داشت و بسیاری از رسانه‌های مختلف در داخل کشور هم آن را پوشش دادند.  

با این حال، حساب کاربری Sport Innovation Society با آی‌دی توئیتری SIS در ادامه اقدام به چاک کردن توئیت اولیه ارسالی و عذرخواهی در مورد ادعای مطرح شده، کرده است. براین اساس، این حساب کاربری در پاسخ به بازنشر ادعایش در حساب کاربری The United Stand، این طور نوشته است:

 ما نتوانستیم از صحت این درخواست ملکه از CR۷ اطمینان پیدا کنیم و در نتیجه تصمیم به پاک کردن توئیت ارسالی‌مان کردیم. عذرخواهی می‌کنیم.

عذرخواهی SIS از انتشار خبر مربوط به درخواست پیراهن امضا شده رونالدو از سوی ملکه

با این حساب، ادعای مطرح شده کاملا کذب است و طبق ادعای رسانه‌های معتبر از جمله گل، ملکه الیزابت هیچ گاه طرفدار منچستریونایتد نبوده است. آن طور که این رسانه اعلام کرده، ملکه همیشه سعی کرده بی طرفی خود نسبت به فوتبال باشگاهی را حفظ کند، ولی گفته می‌شود طرفدار وست‌هم یونایتد است که به دوران خوب این تیم در دهه ۶۰ میلادی بازمی گردد.  

همچنین شنیده می‌شود ملکه، آرسنال را هم می‌پسندد و این را در دیداری که با آرسن ونگر در کاخ باکینگهام در سال ۲۰۰۷ داشته، اعلام کرده است. در کنار این، ملکه بریتانیا بعد از صحبت با سسک فابرگاس، تحت تاثیر شخصیت او هم قرار گرفته است.  

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی