تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

خیریه‌ها حامیان بیمارستان‌ها در دوران کرونا

موسسه خیریه نیک گامان جمشید در طرح تامین مواد غذایی ۸ بیمارستان استان تهران در اوج پیک پنجم کرونا به مدت یک ماه مشارکت می‌کند.

کد خبر: ۱۰۶۵۹۴
۱۶:۴۵ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

 

خیریه‌ها حامیان بیمارستان‌ها در کرونا

دیدارنیوز: موسسه خیریه نیک گامان جمشید برای جذبِ مشارکت حدود ۲ میلیارد تومانی به یاری خیرین موسسه در اوج پیک پنجم کرونا جهت تامین امنیت غذایی بیماران بستری در ۸ بیمارستان استان تهران با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اقدام کرد و به نتیجه‌ی مطلوب رسید. تهیه و توزیع مواد غذایی از ۳ بیمارستانِ حاشیه‌ای استان تهران آغاز و به اتمام رسید و اکنون در ۵ بیمارستان دارای اولویتِ شهر تهران در حال انجام است. همچنان کمک خیرین نیز ادامه دارد و پویش به تحقق هدف نهاییِ خود بسیار نزدیک است.

 اشکان تقی پور مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور گفت: با توجه به افزایش شدید میزان بستری بیماران مبتلا به کرونا در پیک جدید، بنابر گفته‌ی پزشکان متخصص بیمارستان ها، ابتلا و بستری جوانان، کودکان و زنان باردار افزایش محسوس داشته است. پیرو نگرانی‌های موجود کادر درمان و مدیران بیمارستان‌ها از احتمال استمرار این شرایط و اعلام نیاز ایشان به ریاست محترم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و همچنین اینجانب، موسسه خیریه نیک گامان به یاری خیرین عزیز داخل و خارج از کشور مشارکت در تامین مواد اولیه‌ی غذایی اصلی ۸ بیمارستان را پس از نیازسنجی متقبل شد.

معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور افزود: این پروژه‌ی کاملا مردم نهاد با هماهنگی دانشگاه، روسا و مدیران بیمارستان‌ها نیاز‌های با اولویت تامین مواد پروتئینی مغذی بیماران مبتلا به کرونایِ بستری شامل گوشت قرمز، مرغ کامل، سینه‌ی مرغ، برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و خشکبار بر مبنای اعلام نیاز بیمارستان‌ها با نظارت نمایندگان موسسه و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به شکل مستقیم از سوی موسسه خیریه نیک گامان انجام شده است. امید است این کمک‌ها در بازه‌ی زمانی یک‌ماهه در گذار از شرایط سخت پیک پنجم کمک حال بیماران و کادر درمان باشد.

بیمارانِ بیمارستان‌های شهدای پاکدشت، شهید ستاری قرچک، زعیم، کودکان مفید، طرفه، شهدای گمنام، سوم شعبان و شهدای تجریش مشمولِ خدمت رسانی در این پروژه‌اند.

چهره ماندگار مدرسه سازی در سال ۱۳۹۹ با تشکر و قدر دانی از همراهی خیرین در طول یک سال و نیم گذشته در بحران کرونا گفت: بیش از "۳۲ میلیارد تومان" کمک خیرین داخل و خارج از کشور به خیریه نیک‌گامان جمشید در طول این مدت، کمک حال کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران کم‌بضاعت و مددجویان کودک و نوجوان و خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی متاثر از مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا بوده است که همچنان ادامه دارد. حوزه‌های مختلف همانند تامین تجهیزات و دستگاه‌های بیمارستانیِ اصلی پزشکی مرتبط با درمان کرونا و تامین صد‌ها کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و خانگی، تهیه اقلام حفاظت شخصی به شکل کلان، تهیه‌ی هزاران بن کارت تهیه اقلام معیشتی و بسته‌های غذایی کامل برای هم‌میهنان کرامتمند، اما نیازمند و تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان عزیز کم برخوردار از ماموریت‌های موسسه خیریه نیک گامان بوده است که به شکل کانلا مردم نهاد و مردمی و به یاری خیرین موسسه البته با نظارت و مجوز نهاد‌های نظارتی و هماهنگی جمعیت هلال احمر، وزارت بهداشت، دانشگا‌های علوم پزشکی، وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی انجام شده است. وی افزود کمک‌های مهربانانه‌ی خیرین و نیکوکاران همچنان در حوزه‌های مختلف کمک رسانی به بیماران کم‌بضاعت مبتلا به کرونا، بیمارستان‌ها و همچنین خانواده‌های کم‌برخوردار متاثر از تبعات اقتصادی کرونا ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی