تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

افزایش آمار مددجویان بهزیستی به علت فوت سرپرستان خانوار

وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش آمار مددجویان بهزیستی به علت فوت سرپرستان خانوار خبر داد.

کد خبر: ۱۰۷۳۲۹
۱۵:۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

مددجویان بهزیستی و فوت کرونایی سرپرستان خانوار

دیدارنیوز ـ وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با افزایش مرگ و میر کروناییِ افرادی که اغلب آن‌ها سرپرست خانوار بودند، تعداد خانواده‌های بی‌سرپرست و پشت‌نوبتی برای بهره‌مندی از بسته‌های معیشتی سازمان بهزیستی افزایش یافته است.

 رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز در جلسه ویژه بررسی آسیب‌های اجتماعی کرونا مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با تغییر شرایط کرونا باید برای مقابله با آن آرایش جدیدی در راهکار‌ها ایجاد کنیم. در گذشته اغلب تماس‌ها با تلفن‌های ۱۴۸۰ و ۱۲۳ ناشی از استرس‌ها بود، اما در شرایط کنونی به دلیل شیوع کرونا و افسردگی ناشی از سوگ از دست دادن عزیزان، شیفت داده شده است. از سوی دیگر یکی از مهم‌ترین انتظارات اجتماعی، تزریق واکسن است.

قبادی دانا گفت: در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی ۵۵۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، اما بعد از انجام واکسیناسیون در مقایسه با چهار ماه اول سال ۹۹، میزان ابتلا به این بیماری ۹۰ درصد و فوت ناشی از آن ۸۰ درصد کاهش یافته است.

قبادی دانا تصریح کرد: اکنون ۵۱۷ هزار نفر در صف تزریق واکسن هستند، اما در این بین کارکنان اورژانس اجتماعی به رغم نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از تزریق واکسن بهره‌مند نشده‌اند که این امر نیازمند پیگیری‌های لازم است.

گفتنی است جلسه ویژه بررسی آسیب‌های اجتماعی کرونا به ریاست «ولی اسماعیلی» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های مربوطه اعم از وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان تامین اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بنا بر این گزارش، ایران اکنون در خیز پنجم کرونا که از ابتدای تیر ماه از جنوب آغاز شد و به مرکز کشور رسید، به سر می‌برد، تلفات کرونا در کشور ۲۸ مرداد از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرد و روز سه‌شنبه دوم شهریور ماه با ۷۰۹ مورد مرگ، رکورد تلفات روزانه طی ۱۹ ماه گذشته شکست.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی۲۴ ساعت گذشته، ۵۶۱ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۰۹ هزار و ۵۴۹ نفر رسید.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی