تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تهیه‌ی ۱۵ دستگاه اکسیژن ساز با جذب دو میلیارد ریال به کمک خیرین

موسسه خیریه نیک گامان تهیه‌ی ۱۵ دستگاه اکسیژن ساز با جذب ۲ میلیارد ریال مشارکت برای کمک در رفع نیاز اکسیژن بیماران مبتلا به کرونا را به عهده گرفت.

کد خبر: ۱۰۵۹۵۶
۱۳:۱۴ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

تهیه‌ی ۱۵ دستگاه اکسیژن ساز با جذب دو میلیارد ریال به کمک خیرین

 

دیدارنیوز: اشکان تقی پور مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید با بیان این نکته که موسسه خیریه نیک گامان در یک سال و نیم گذشته، تنها در حوزه‌ی بحران کرونا، بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال مشارکت جدی در بخش‌های "پیشگیری، درمان و معیشت" داشته است افزود: از ابتدای بحران کرونا و به ویژه در پیک‌های این بیماری تهیه‌ی اکسیژن مهمترین دغدغه‌ی کادر درمان برای بیماران مبتلا به کرونا بوده است. دستگاه‌های اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان‌ها در شرایط گسترش بیماری و افزایش چند برابری میزانِ بستری، افت فشار دارند و برای تامین اکسیژن لازم بیمارانِ مبتلا کپسول‌های اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز پرتابل لازم است.

او ادامه داد: از سوی دیگر به سبب افزایش میزان بستری و کمبود تخت، بسیاری از بیماران در خانه تحت معالجه پزشکان قرار می‌گیرند یا بخشی از دوران درمان خود را در خانه سپری می‌کنند. برای این عزیزان نیز واجب‌ترین وسیله‌ی درمانی کپسول اکسیژن یا اکسیژن ساز است. دستگاه‌های اکسیژن ساز از یک سو به سبب عدم نیاز به شارژ اکسیژن مانند کپسول‌ها در زمان‌هایی از طول درمان کارایی راحت‌تر و بیشتری دارند و از سوی دیگر به سبب قیمت بالا تهیه‌ی آن‌ها دشوار است.

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور افزود: در پیک پنجم کرونا مانند پیک‌های گذشته علاوه بر تامین مواد غذایی به شکل کلان برای بیمارستان‌های درگیر، فعالیت خود را همانند پیک‌های پیشین بر رفع نیاز اکسیژن بیماران و بیمارستان‌ها در حد توان خود و به لطف خیرین متمرکز کرده‌ایم.

معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور و چهره ماندگار مدرسه سازی کشور در سال ۹۹ افزود: مشارکت جدی در نصب و راه اندازی دستگاه‌های اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان‌های سانتر کرونا، تهیه‌ی صد‌ها کپسول اکسیژن در پیک‌های قبلی و پیک جدید و حال آغاز تهیه دستگاه‌های اکسیژن ساز با هماهنگی و نظارت جمعیت هلال احمر به شکل کاملا مردم نهاد از جمله وظایفی است که در این دوران سخت بر دوش خود در حوزه‌ی تامین اکسیژن مورد نیاز درمان بیماران احساس کردیم و امیدواریم با کمک خیرین داخل و خارج از کشور همچنان در تامین این نیاز در حد توان، کمک حال بیمارستان‌ها و بیماران عزیز باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی