تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اولین اقدام حقوقی "مخبر" برای حمایت از کارکنان اورژانس

نحوه پرداخت اعضای هیئت علمی و پزشکان درمانی تمام وقت بخش اورژانس توسط محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط ابلاغ شد.

کد خبر: ۱۰۶۰۶۷
۱۱:۳۶ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰

اولین اقدام حقوقی

دیدارنیوز ـ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به نحوه پرداخت اعضای هیئت علمی و پزشکان درمانی تمام وقت بخش اورژانس را ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تأیید شورای‌عالی بیمه سلامت کشور تصویب کرد به منظور کاهش تقاضای القایی خدمات در بخش اورژانس، کاهش ماندگاری بیماران و ارتقای تعیین تکلیف بیماران بستری زیر شش ساعت، مشروط به رعایت استاندارد‌های ابلاغی وزارت بهداشت و تعیین مصادیق در سطوح مختلف بهره‌مندی از درمان (تریاژ) (به استثنای سطح پنج بهره‌مندی از درمان (تریاژ))، جزء حرفه‌ای خدمات ارایه شده در بخش اورژانس برای پزشکان و اعضای هیئت علمی تمام وقت جغرافیایی با ضریب ریالی تمام وقت بستری محاسبه می‌گردد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
0
0
آقای مخبر شما که این قدر به فکر سلامت و حقوق پزشکان هستید آیا یکی هم هست به فکر کارکنان و خانواده بدبخت پرسنل نیرو ی انتظامی هم باشد با این حقوق و مزایای ایشان که از زمان شروع کرونا در خدمت مقدم کرونا بودند آیا دولت و مجلس واقعا نگاه می کنند در صورتی که اکثر دستگاه های اجرایی کشور تعطیل بودند ولی نیروی انتظامی نه ما از این دولت واقعا عدالت در درخت حقوق و مزایا را می خواهیم و آیا نیروی انتظامی از نظر دولت و مجلس جز مشاغل سخت محسوب می شود یا نه جواب دهید به صورت زنده در اخبار
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی