تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آشنایی با دیزنی پلاس

دیزنی+ یا دیزنی پلاس (Disney Plus) یک فناوری جدید معرفی شده توسط شرکت والت دیزنی در ۱۲ نوامبر سال ۲۰۱۹ است.

کد خبر: ۱۰۶۰۱۰
۱۷:۲۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

آشنایی با دیزنی پلاس

دیدارنیوز ـ دیزنی پلاس یک شبکه اینترنتی همانند نتفلیکس است که برای مشاهده فیلم‌ها و سریال‌ها و مستند‌های ساخته شده دیزنی و شرکت‌های زیرمجموعه آن فناوری و ساخته شده‌است.

در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۹، دیزنی خبر داد که تنها در خانه را بازسازی، و از طریق سرویس دیزنی پلاس عرضه خواهد کرد. فیلمنامه تنها در خانه توسط دن مازر نوشته شده و استریتر سیدل آن را کارگردانی خواهد کرد و تاکنون آرکی یتس، الی کمپر و راب دلانی به عنوان بازیگران این پروژه سینمایی انتخاب شده‌اند.

دسترسی در کشور‌های مختلف

در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ دیزنی پلاس برای اولین بار در ایالات متحده، کانادا و هلند، در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ در استرالیا، نیوزلند و پورتوریکو و از مارس ۲۰۲۰ در انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، ایرلند و تعدادی دیگر از کشور‌های اروپای غربی راه اندازی شد. قرار است دیزنی پلاس در اکتبر ۲۰۲۰ در اروپای شرقی و آمریکای لاتین شروع به کار کند. در دسامبر ۲۰۱۹، اعلام شد که کانال پلاس توزیع کننده انحصاری دیزنی پلاس در فرانسه است.

آشنایی با دیزنی پلاس

برچسب ها: انیمیشن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی