تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مسئول روابط عمومی کمیته مهار کرونا: تصمیم رئیس جمهور برای بازگشایی مدارس اصولی است

احمد قویدل مسئول روابط عمویم شبکه غیر دولتی کرونا (کمیته مهار کرونا) تاکید کرد: شرایط تعیین شده توسط رئیس جمهور برای بازگشایی مدارس مدبرانه و اصولی است.

کد خبر: ۱۰۵۹۶۱
۱۳:۳۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

 

تصمیم رئیس جمهور برای بازگشایی مدارس اصولی است

دیدارنیوز: احمد قویدل مسئول روابط عمومی شبکه غیر دولتی کرونا (کمیته مهار کرونا) در گفتگوی اختصاصی با دیدارنیوز گفت: شرایط تعیین شده توسط رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مدارس مدبرانه و اصولی است. موکول نمودن بازگشایی مدارس به واکسیناسیون حداکثری مردم در برابر ویروس کرونا انعکاسی از یک سیاست گداری اصولی در این حوزه است که می‌تواند از طرف کارشناسان بهداشتی و جامعه مدنی ایران از آن استقبال شود.

او ادامه داد: واکسیناسیون معلمین و والدین برای حضور دانش آموزان در مدارس و هچنین توجه به پائین آمدن سن ابتلا عملا در چارچوب یک واکسیناسیون حداکثری مردم محقق می‌گردد.

قویدل افزود: خوشبختانه رئیس جمهور مقابل با بحران کرونا را از اولویت‌های دولت اعلام کرده است و خبر‌های امیدوار کننده‌ای از واردات واکسن منتشر می‌شود که می‌تواند بارقه‌های امید را در شرایط فاجعه آمیز کنونی در دل مردم روشن کند.

مسئول روابط عمومی شبکه کمک تصریح کرد: یکی دیگر از مباحث مطرح شده توسط رئیس جمهور اعتقاد ایشان به ارایه برنامه زمانبدی در حوزه اجرای فعالیت‌های در الویت است. بی تردید اراه برنامه زمانبندی برای جبران عقب ماندگی کشور در حوزه واکسیناسیون می‌تواند اعتماد مردم به دولت که متاسفانه با وعده‌ای اجرا نشده به شدت لطمه دیده بازگرداند.

قویدل گفت: شبکه کمک به سهم خود جان باختن هموطنان را در شرایط سیاه کرونایی به تک تک خانواده‌ای آنان تسلیت می‌گوید و اظهار امیدواری می‌کند که برنامه زمانبندی شده دولت برای واکسیناسیون حداکثری ارایه و اجرایی گردد.

او گفت: انتشار گزارش پژوهشی از وزارت بهداشت در رابطه با آمار افرادی که به ویروس کرونا بعد از تزریق واکسن مبتلا شده اند و همچنین آمار هموطنانی که پس از تزریق واکسن فوت کرده اند و مقایسه این آمار با آمار جهانی این تردید را به وجود می‌آورد که اشکالات اساسی در توزیع، حفظ زنجیره سرد و رعایت فواصل تزریق و ... وجود دارد. بازبینی این زنجیره خدمت با سخت گیری ضرورت تام دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: باید دلیل این فاصله جدی آمار فوت شدگان و مبتلایان به کرونا که واکسن زده اند روشن و به ستاد ملی کرونا برای اصلاح وضعیت گزارش شود و شایسته است ریاست محترم ستاد ملی کرونا با توجه به انتشار پزوهش انجام گرفته در وزارت بهداشت، هیات علمی دانشگاهی و بی‌طرفی را مسئول تحقیق در رابطه با کشف علت این تفاوت فاحش آماری در فوت شدگان و ابتلای به کرونا در ایرانیانی که واکسن زده اند با دیگر کشور‌ها بنمایند. به نطر می‌رسد اولین اقدام منطقی و ضروری کنترل زنجیره سرد در نگهداری در مبدا ووگمرک، حمل و نقل و چگونگی نگهداری در مراکز توزیع و هر مرکز مسئول تزریق به فوریت کنترل شود.

قویدل در پایان ابراز امیدواری کرد به جای بحث و جدل در رابطه با چرایی انتشار گزارش وزارت بهداشت کارشناسان با تمام ظرفیت تلاش و علت این تفاوت فاحش آماری را پیداکنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی