تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

ضرورت ممنوعیت سفر به استان‌های شمالی

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت بر ضرورت ممنوعیت سفر به استان‌های شمالی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۰۴۶۹۷
۱۷:۰۱ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

ممنوعیت سفر به استان‌های شمالی

دیدارنیوز ـ محمدعلی محسنی بندپی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس گفت: در یکی دو روز گذشته آمار فوتی‌های ناشی از کرونا به مرز ۶۰۰ نفر رسیده است و آمار افراد مبتلای جدید نیز از مرز ۴۰ هزار نفر گذشته که در طول ۱۸ ماه گذشته بی سابقه بوده است. متاسفانه استان‌های شمالی به ویژه مازندران به میزان مرگ و میر کرونا نسبت به جمعیت کشور رتبه اول را دارد و این مورد در خصوص ابتلای افراد جدید نیز صدق می‌کند.

وی افزود: امروز در مازندران تعداد بیماران مبتلا آنقدر زیاد شده است که حتی اختصاص تخت‌های تخصصی نیز پاسخگوی بیماران نیست و بیماران همچنان در بخش‌های اورژانس سردرگم هستند و بعضا آواره شهر‌های دیگر شده اند.

این نماینده مجلس ادامه داد: انجام واکسیناسیون، پیگیری طرح شهید سلیمانی، تجهیز بیمارستان ها، ایجاد تخت‌های جدید و استفاده از تجربیات بین المللی همگی از برنامه‌های بلندمدت و میان مدت است که باید به آن‌ها پرداخت، اما برنامه کوتاه مدت این است که تمام دستگاه‌ها با جدیت وارد کار شوند، وزارتخانه‌های صمت، کار و تعاون، کشور و نیروی انتظامی با جدیت بیشتر وارد عرصه شوند.

بندپی اضافه کرد: همچنین از وزارت کشور و فرمانده نیروی انتظامی می‌خواهم با ممنوعیت تردد بین شهری و درون شهری به داد خانواده‌ها و کادر درمان برسند و سفر به استان‌های شمالی را ممنوع کنند. باید طرحی نو درانداخت؛ در غیر این صورت هر روز شاهد پر پر شدن بیشتر مردم بی گناه هستیم و این گناهی است نابخشودنی.

وی همچنین گفت: ناکارآمدی وزارت نیرو و قطعی مکرر برق سبب شده مردم آسیب‌های بیشتری تحمل کرده و به میزان نارضایتی آن‌ها افزوده شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس اضافه کرد: همچنین سیل اخیر هفته گذشته استان مازندران خسارات بسیاری به دامداران، کشاورزان، راه‌های دسترسی و زیرساخت‌ها وارد کرده است لذا از وزارت کشور درخواست می‌کنم با اعزام نیرو‌های خود، ضمن بررسی وضعیت خسارات به جبران آسیب‌هایی که به مردم وارد شده است اقدام کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی