تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

از همسان سازی حقوق کارکنان تا زمان پرداخت پاداش بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه، درباره اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشکاه علوم وعلوم پزشکی نیز خاطر نشان کرد: ما از اول فرودین سال جاری این امر را اجرایی کردیم، اما به دلیل وجود شبهاتی در متن، کش و قوسی‌هایی به وجود آمد. با مجلس شورای اسلامی هماهنگی خوبی صورت گرفت.

کد خبر: ۱۰۳۳۰۶
۱۰:۵۶ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

 همسان سازی حقوق کارکنان و پاداش بازنشستگان

دیدارنیوز ـ محمد باقر نوبخت گفت: در خصوص پاداش بازنشستگی سال ۹۹ نیز ما تخصیص آن را در تاریخ سوم مرداد ماه سال جاری به خزانه ابلاغ کردیم و همه دستگاه‌ها باید اسامی افراد مشمول را به عنوان خزانه اعلام می‌کردند تا روال آن انجام شود؛ بنابراین آن‌چه که سازمان برنامه و بودجه مکلف بود که قبل از رفتن انجام دهد، صورت گرفته است. همچنین طی جلساتی که با مجلس شورای اسلامی برگزار کردیم، مقرر شد دو کمیسیون دیگر هم برای پیگیری این موضوع به کمیسیون آموزش عالی بپیوندند.

رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: در خصوص فرهنگیان، در همین زمان بحث فوق العاده ویژه فرهنگیان هم مطرح بود که مقرر شد با توجه به ظرفیت‌های قانونی، از ۲۱ تا ۲۷ به تناسب سنوات معلم‌ها پیگیری بکنیم. سازمان برنامه و بودجه نامه آن را هم به اموزش و پرورش تقدیم کرد. بند ۵ تبصره ۱۱ تصریح می‌کند که هر تغییر و اصلاح مبانی حقوق با مجور کتبی برنامه و بودجه قابل اجرا است. در این خصوص با برخی از دستگاه‌های نظارتی نیز مذاکراتی صورت گرفته است؛ لذا از سوی برنامه و بودجه اعلام شد که این کار قانونی است و باید انجام بشود؛ بنابراین در خصوص فرهنگیان هم لایحه مذکور در مجلس درحال بررسی است و هم موضوع فوق العاده ویژه را به وزارت آموزش پروش اعلام کرده‌ایم.

وی در خصوص اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشکاه علوم وعلوم پزشکی نیز خاطر نشان کرد: ما از اول فرودین سال جاری این امر را اجرایی کردیم، اما به دلیل وجود شبهاتی در متن، کش و قوسی‌هایی به وجود آمد. با مجلس شورای اسلامی هماهنگی خوبی صورت گرفت و ابلاغ شد که پژوهشگاه‌ها هم می‌توانند از این ویژگی استفاده کند. همچنین تصریح شد منظور از دانشگاه وابسته به وزارت علوم منظور ضوابط علمی و قوائد تابع وزارت علوم است؛ لذا اکنون باید هیات‌های امنا طبق ماده یک قانون احکام دائمی آن را تصویب کنند تا آن‌ها هم بتوانند از همسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه خود استفاده کنند.

منبع: تحریریه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی