تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

حمله با خودرو به تجمع عزاداران حسینی در لندن

یک خودرو با چند سرنشین به جمعی از عزاداران حسینی در برابر مسجدی در منطقه «کریکوود» لندن حمله کرده که منجر به زخمی شدن دست کم پنج تن شده است.

کد خبر: ۱۰۱۳۴
۱۳:۰۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - یک خودرو به گروهی از مردم که در برابر یک مسجد در لندن تجمع کرده بودند حمله کرده است. بر اساس گفته فعالان فضای مجازی این تجمع برای برگزاری مراسم عاشورا در لندن صورت گرفته بود که خودرویی در منطقه کریکوود به مردم حمله کرده است.

پلیس لندن اعلام کرده که دست کم دو نفر بعد از مجروح شدن به بیمارستان منتقل شده اند این در حالی است که شاهدان عینی اعلام کرده اند دست کم ۵ نفر زخمی شده اند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

شاهدان عینی تأکید کرده اند که این حمله توسط خودرویی که سه سرنشین مرد و یک سرنشین زن سفید پوست داشته صورت گرفته و حمله با انگیزه اسلام هراسی بوده است و مهاجمان در حین حمله الفاظ توهین آمیزی هم علیه مسلمانانی که در برابر مسجد تجمع کرده بودند به کار برده بودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی