مجله موضوعی: اعتیاد (دفتر چهارم)

مجله موضوعی: اعتیاد (دفتر چهارم)

مقالات مجله «بررسی مسائل اجتماعی ایران» (وابسته به دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران)، از دوره اول تا دوره هشتم (سال 89 تا سال 96)
مجله موضوعی: اعتیاد (دفتر سوم)

مجله موضوعی: اعتیاد (دفتر سوم)

مقالات مجله «بررسی مسائل اجتماعی ایران» (وابسته به دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران)، دوره 1، شماره 4، پاییز و زمستان 1389، صفحه 1-188
مجله موضوعی: اعتیاد (دفتر دوم)

مجله موضوعی: اعتیاد (دفتر دوم)

کمیته مبارزه با مواد مخدر دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالهای گذشته مجموعه گزارشهایی را فراهم آورده است که حاصل تحقیقات و مطالعات جمعی از صاحب‌نظران حوزه مواد مخدر است. این تحقیقات قبلا به صورت محدود منتشر شد اما اینک بر آنیم آن را در دو دفتر جداگانه در معرض مطالعه پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار بدهیم. قبلا دفتر اول را که شامل 12 گزارش راهبردی بود منتشر کردیم و اینک مجموعه دوم را که 12 گزارش دیگر را شامل می‌شود، می‌بینید.
مجله موضوعی: اعتیاد (دفتر اول)

مجله موضوعی: اعتیاد (دفتر اول)

کمیته مبارزه با مواد مخدر دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالهای گذشته مجموعه گزارشها و مطالعاتی را فراهم آورده است که حاصل تحقیقات و مطالعات جمعی از صاحب‌نظران حوزه مواد مخدر است. این مقالات و تحقیقات قبلا به صورت محدود منتشر شده است اما اینک بر آنیم آن را در دو دفتر جداگانه در قالب مجله موضوعی دیدارنیوز در معرض مطالعه پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار بدهیم.