سید محمد خاتمی: سعید حجاریان می‌گفت ولایت مطلقه برای
گزارش اختصاصی دیدار از جلسه نوروزی سید محمد خاتمی با جمعی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای

سید محمد خاتمی: سعید حجاریان می‌گفت ولایت مطلقه برای "عرفی کردن شرع" است، اما امروز در حال "شرعی کردن عرف" است

رئیس دولت اصلاحات در دیدار نوروزی خود به عده‌ای از فعالان سیاسی و رسانه‌ای گفت: «جمهوری معنی و تاریخ دارد و آن اسلامی که در انقلاب ۵۷ در کنار جمهوریت قرار گرفت، اسلامی بود که باید خود را با جمهوریت سازگار می‌کرد».
اقدامات سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با محتکران

اقدامات سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با محتکران

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با محتکران و قاچاقچیان پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در سراسر کشور را تشریح کرد .
۷ خوان محمد باقر
سایه و روشن زندگی قالیباف؛ از سپاه تا مجلس

۷ خوان محمد باقر

ماجرا‌ها و حواشی پیرامون محمدباقر قالیباف از ۱۷ سال قبل یعنی از روزی که شهردار تهران شد، آغاز و همچنان ادامه دارد، این گزارش روایت بی‌طرفانه‌ای از این ماجرا‌ها است.
زیباکلام: ایران و آمریکا در هماهنگی کامل هستند/ زیدآبادی: مذاکرات به بن‌بست نرسیده
آینده برجام در مناظره دو کارشناس

زیباکلام: ایران و آمریکا در هماهنگی کامل هستند/ زیدآبادی: مذاکرات به بن‌بست نرسیده

مذاکرات برجام که بعد از حمله پوتین به اوکراین متوقف شد، گویا بین ایران و آمریکا به صورت محرمانه مسیر دیگری را طی می‌کند، در این گزارش دو کارشناس سیاسی و بین‌الملل، فکت‌هایی ارائه می‌دهند که این گزاره را واقعی‌تر می‌کند.
مشهد، ورزشگاه و حرم امام رضا (ع)؛ ارتباط اسپری فلفل و چاقوکشی!

مشهد، ورزشگاه و حرم امام رضا (ع)؛ ارتباط اسپری فلفل و چاقوکشی!

ماجرای پاشیدن اسپری فلفل به صورت زنان مشهدی همچنان در پرده‌ای از ابهام است و با وجود محکوم شدن آن، مقصران آن معرفی نشده‌اند و ممکن است این موضوع تحت‌الشعاع حادثه غم انگیز حمله به سه روحانی در حیاط حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گیرد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی

حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها از طرف یک کشور خارجی بوده است

ابولحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در برنامه تلویزیونی تصریح کرد که حمله سایبری صورت گرفته به کشور از طرف یک کشور ثالث بوده است. فیروزآبادی گفته است که امیدوار است که به زودی اعلام شود که این حمله از طرف کدام کشور صورت گرفته است.

ناراحتی شدید مردم بندرعباس از ابراهیم رئیسی و وزیر کشورش

نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس گفت: موضوع کهنه و نخ‌نمای انتزاع چند روستا از شهرستان پارسیان و الحاق آن به استان دیگری که در دوره دهم، یازدهم و دوازدهم دولت به دلایل مهم از دستور کار خارج شده بود، موجبات ناراحتی مردم را فراهم کرد.