رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز: آمار‌های ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی هشداردهنده است/ با محدودیت دستگاه‌های پی سی آر روبرو هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز آمار‌های افزایشی ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی را هشدار دهنده خواند و گفت: شهرستان‌های اهر، تبریز، چاراویماق، بناب، مراغه، هریس، هشترود، شبستر، آذرشهر، میانه، عجب شیر، سراب، جلفا و هوراند به ترتیب دارای بیشترین بیماران مبتلا به کرونا هستند.
معاون آموزش و پرورش استان خبرداد:

عودت مبالغ اضافی سرویس‌های مدارس به اولیا / انتقال مبالغ به سال تحصیلی آینده با رضایت کتبی والدین

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هزینه سرویس مدارس استان تا ۱۵ اسفند محاسبه و با شرکت‌ها تسویه می‌شود و مبلغ اضافی به اولیا عودت داده خواهد شد.

ثبت شناسنامه درخت در تبریز به نام شهروندان

قائم مقام شهردار از آغاز کاشت یک سوم از طرح یک میلیون نهال در اوایل اردیبهشت با دستور شهردار تبریز خبر داد و گفت: شهروندان علاقه‌مند می‌توانند با ثبت‌نام در سایت سازمان و اخذ شناسنامه درختان به نام خود، عهده‌دار نگهداری و رسیدگی به نهال‌های کاشته شده باشند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

معدوم سازی جوجه‌ها اقدام جدایی ناپذیر صنعت مرغداری/ روش درست معدوم سازی استفاده از گاز co۲ است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان این‌که معدوم سازی جوجه‌ها یک اقدام لازم و جدایی ناپذیر صنعت مرغداری است، گفت:، اما روش درست و علمی برای این امر، استفاده از گاز CO۲ برای معدوم سازی راحت جوجه‌ها در واحد‌های تولیدی است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری:

فعالیت پایانه‌های مسافربری تبریز از سرگرفته شد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: پایانه‌های مرکزی و شمالغرب شهرداری تبریز از امروز شنبه، ۳۰ فروردین ماه پذیرای مسافران درون استانی خواهد بود.
۶