تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
سرپرست شرکت توزیع برق البرز

خشکسالی و افزایش مصرف ۲ عامل قطعی برق است

سرپرست شرکت توزیع برق استان البرز اعلام کرد که خشکسالی ها، خروج برخی نیروگاه‌های آبی از مدار، رشد ۲۵ درصدی صنعت و افزایش مصرف برق در بخش‌های تولیدی و مسکونی از عوامل اصلی افزایش خاموشی‌ها در کشور است.

کد خبر: ۹۹۰۱۲
۰۸:۳۲ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

خشکسالی و افزایش مصرف عامل قطعی برق

دیدارنیوز ـ رامین فرج روز دوشنبه افزود: افزایش بار مصرفی سبب فشار مضاعف به شبکه برق کشور شده و زمانی که صنایع فعال نیست بارمصرفی برق پائین می‌آید.

وی ادامه داد: برای شهرک‌های صنعتی زمانی که کار می‌کنند و به شدت مصرف بالای برق دارند خاموشی‌ها به وجود می‌آید.

سرپرست شرکت توزیع برق البرز گفت: در حوزه شهری قطعی برق نیز سبب آسیب به فعالیت چاه‌های آب می‌شود که برای کاهش آسیب‌ها، قطعی برق در مناطق مختلف توزیع شده است.

فرج بیان داشت: اکنون در کشور با کاهش تولید انرژی برق مواجه هستیم و برای عبور از این بحران باید خاموشی‌ها را اعمال کرد.

سرپرست شرکت توزیع برق البرز به چگونگی تصمیم گیری برای قطعی برق در البرز اشاره کرد و افزود: اعمال خاموشی‌ها در کارگروه ویژه قطعی برق در استانداری البرز تعیین می‌شود و شرکت توزیع برق طبق جدول تعیین شده، خاموشی‌ها را اعمال می‌کند.

فرج بااشاره به اینکه برای صرفه جویی در مصرف برق ساعات کاری ادارات طی ۲ هفته گذشته از ساعت ۶۰:۳۰ بامداد تا ۱۳:۳۰ تعیین شده است، گفت: قطعی‌ها در صورت صرفه جویی نکردن مردم نه تنها استمرار دارد بلکه زمانبندی آن طولانی‌تر و به دفعات بیشتر خواهد بود.

سرپرست شرکت توزیع برق استان البرز بیان داشت: در سال آبی جاری بارش‌ها مناسب نبوده و برخی نیروگاه‌های آبی نمی‌توانند واردمدار شوند که یکی پس از دیگری از چرخه تولیدخارج می‌شوند.

این مسوول اظهارداشت: ظرفیت کل نیروگا ه‌های کشور ۵۳ هزار مگاوات است که اگر تمام نیروگاه‌های آبی واردمدار شوند حدود هفت تا هشت هزار مگاوات به میزان تولید برق کشور افزوده می‌شود.

این مسوول از مردم خواست که در مصرف برق صرفه جویی‌های لازم رااعمال کنند تا قطعی برق نیز کاهش یابد.

استان البرز یک میلیون و ۴۰۰هزار مشترک برق خانگی، صنعتی و تجاری دارد.

قطعی مکرر برق از خرداد ماه امسال در استان البرز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: قطعی برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی