تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مگوایر: هنوز به هدف خود نرسیده‌ایم

مدافع باتجربه انگلیس از پیروزی برابر اوکراین و صعود به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ خوشحال است با این حال تاکید کرد که هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اند.

کد خبر: ۹۸۸۱۹
۰۸:۵۳ - ۱۳ تير ۱۴۰۰

مگوایر:

دیدارنیوز - به نقل از BBC، تیم ملی فوتبال انگلیس با پیروزی ۴ بر صفر برابر اوکراین به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ راه پیدا کرد.

مگوایر که یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند بعد از بازی گفت: نمی‌خواهم که این شاد را خراب کنم، اما باید تاکید کنم که کار ما هنوز تمام نشده است. می‌خواهیم راهی فینال شویم و به همین خاطر باید دانمارک را شکست دهیم.

او ادامه داد: تیم پیشرفت زیادی کرده است و نتایج به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد. ما باید خوشحال باشیم. ما به خود ایمان داریم و این دلیل اصلی موفقیت است. نیمه نخست باوجود زدن گل زود هنگام، اما لحظات سختی را تجربه کردیم و اوکراین به خوبی فشار آورد. آن‌ها ما را اذیت کردند، اما بعد از زدن گل دوم کار راحت‌تر شد.

او در پایان گفت: نمایش بسیار خوبی داشتیم و با شایستگی راهی نیمه نهایی شدیم. امشب استراحت می‌کنیم و از فردا به بازی برابر دانمارک فکر خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: یورو 2020
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی