تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

همسر کلارنس سیدورف کیست؟

کلارنس سیدورف یکی از فوتبالیست های سابق هلندی بوده که اصالتا اهل کشور سورینام در آمریکای جنوبی است و ازدواج او با یک بانوی ایرانی این روزها خبرساز شده است.

کد خبر: ۹۸۷۲۴
۱۲:۳۲ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

همسر کلارنس سیدورف کیست؟

دیدارنیوز: کلارنس سیدورف فوتبالیست سابق هلند که در دوران بازیگری اش در تیم‌های سرشناس و معتبر زیادی از جمله آژاکس و رئال مادرید و اینترمیلان بازی کرده و از شناخته شده‌ترین بازیکنان فوتبال به شمار می‌آید؛ او به عنوان بهترین هافبک جهان چندین بار انتخاب شد و توسط پله به عنوان ۱۰۰ فوتبالیست برتر جهان انتخاب شده است.

وی در حال حاضر به عنوان سرمربی فعالیت می‌کند؛ کلارنس زمانی که دو سال سن داشت به کشور هلند مهاجرت کرد. خانواده اش کاملا فوتبالی بودند برادرانش همگی فوتبالیست بوده و پسر عمویش نیز در باشگاه‌های کشورش به صورت حرفه‌ای بازی می‌کرد، پدر او به عنوان مدیر برنامه بازیکنان فوتبال فعالیت داشت.

کلارنس به ۷ زبان دنیا مسلط است به زبان‌های هلندی و انگلیسی و ایتالیایی و پرتغالی و اسپانیایی تسلط کامل دارد. کلارنس سیدورف سال‌ها پیش با یک دختر برزیلی ازدواج کرد نام همسر او لویانا بوده که مالک یک رستوران در میلان ایتالیا است. حاصل ازدواج آن‌ها چهار فرزند است و گفته می‌شود که این فوتبالیست سابق از همسر خود جدا شده و با یک زن ایرانی ازدواج کرده است.

کلارنس سیدورف و همسرش سپیده کرامتی در دبی زندگی می کنند، کرامتی اخیرا برای تبلیغ برند معروف اسکاویا انتخاب شده است، این برند معروفترین برند طلا و جواهر ایتالیایی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی