تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سیدورف: در فوتبال امروز بازیکن غیر قابل جانشینی کمی وجود دارند

کلارنس سیدورف هافبک پیشین دو تیم میلان و اینتر درباره تمدید قرارداد با کسیه اعلام کرد کسیه عملکرد خوبی در میلان داشته و در فوتبال امروز بازیکن غیرقابل جانشین کمی وجود دارند.

کد خبر: ۱۱۳۶۷۶
۱۱:۲۶ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

نظر سیدورف درباره کسیه

دیدارنیوز - به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، در آستانه شهرآورد میلان کلارنس سیدورف بازیکن سابق باشگاه‌های میلان و اینتر در مورد این دیدار حساس و مسائل مختلف دیگر گفتگویی با رسانه ایتالیایی گاتزتا انجام داد. 

برتری امتیازی میلان

آیا این برتری حساس است؟ نه، اما میلان قطعا به دنبال فتح جام قهرمانی است. این باشگاه تاریخچه زیادی دارد و رو به رو شدن با بازیکنانی که پیراهن این تیم را می‌پوشند در سن سیرو کار سختی است. این بازیکنان سال‌ها در کنار هم بوده اند و حالا زمان آن رسیده تا جام قهرمانی را هدف بگیرند و در لیگ قهرمانان رقابت کنند، جایی که باید هدف نهایی شان فتح آن جام باشد.

تمدید قرارداد کسیه

کسیه هر چقدر پول بخواهد حقش است، ولی باشگاه نیز این حق را دارد درخواست او را قبول نکند و به فکر توازن مالی خود باشد. معتقدم او باید دوران حرفه‌ای خود را در اولویت قرار دهد و بعد به مسائل دیگر نظر مسائل اقتصادی فکر کند. من به قدری این ورزش را دوست داشتم که فقط به فکر این بودم دوران حرفه‌ای ام را تا جای ممکن طولانی‌تر و موفق‌تر کنم. کسیه عملکرد خوبی در میلان داشته است، اما این تیم در لیگ قهرمانان در قعر جدول است و البته فکر نمی‌کنم این مساله در راه کسب اسکودتو اهمیتی داشته باشد. در فوتبال امروز بازیکن غیر قابل جانشینی کمی وجود دارند. به نظرم کسیه برای میلان مهم است و به نظرم باید تلاش کند تا از نظر تکنیکی پیشرفت کند تا از نظر مالی، چون در این زمینه کار چندانی از دست باشگاه بر نمی‌آید و در نهایت به او اجازه جدایی می‌دهند و یک نفر دیگر را جذب می‌کنند. امیدوارم تاثیر مدیر برنامه‌ها کاهش پیدا کند و در نهایت کسیه تصمیمی عاقلانه بگیرد.

تاثیرگذاری اینزاگی در اینتر

او برای این کار زمان دارد. خوشحالم که ژکو را در این سطح می‌بینم. او عملکرد خوبی داشته و نگرانی‌ها در مورد نبود لوکاکو را بر طرف کرده است. اینتر به همراه اینزاگی باید برای کسب جایگاه اول در جدول تلاش کند. او بازیکنان خوب زیادی دارد و از این لحاظ از میلان نیز بهتر است. به همین خاطر آن‌ها بیشتر می‌توانند به حریف ضربه بزنند. بار‌ها دیده ام توانسته اند با برتری یک گله پیروز شوند. اینزاگی مربی خوبی است و لاتزیو تحت هدایت او موقعیت‌های گلزنی فراوانی به وجود می‌آورد. اینتر نیز توانایی این کار را دارد، اما همان طور که در بازی مقابل رم دیدیم، اینزاگی برای انتقال ایده هایش به زمان نیاز دارد. او اینجا بازیکنان قدرتمندتری نسبت به لاتزیو دارد. باید با فشار‌ها کنار بیاید. او در لاتزیو در خانه خود بود او اینتر خارج از منطقه امن او است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: سیدورف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی